Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DubbelFun schreef:Waarschijnlijk de zelfde soort die ik heb
betadine schreef:@ Jinte: Wou dat ze bij mij ook wat makkelijker waren hierin. Ik haat verspilling. Daarom ook heel blij met mijn hooiruif, maar er moet dus beslist dagelijks vers gevoerd worden, want hooi van 24u oud is niet meer eetbaarBalen van je bosmaaier. Konden ze er gemakkelijk aan dan ? Hier moeten ze eerst de hond voorbij, dat schrikt wel af, maar ik ga me wel veiliger voelen eens er camera's hangen. Staat ook op de planning voor "later".
@Solleke_Noah: ik heb even op je FB link gekeken, wat een mooie originele creaties heb jij. Ik ben ook Belg. Regio K.r.a.v.a.a.l.b.o.s![]()
@DUbbELfuN: Hier zul je in die context eerder horen "aan je ding komen" Of als je bvb een man (blijver) hebt gevonden, dan heb je je gerief gevonden. Anders is het blijf van mijn gerief af verwijzend naar spullen
SillyB schreef:haha niet met de bolster hoor die prikken als een bezetene. de mijne hebben iig kleine naaldjes terwijl de gewone 'paarden' kastanje grotere prikkers heeft. Maar wel met t bruine velletje ja, peuzelen ze zo op!