Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JudithO schreef:Lynn, wat balen van die stal... De paarden kunnen nog wel over nu of moet je daar wat anders voor verzinnen?
Azmay schreef:Ik baal als een stekker, kleine is al hoefbevangen geweest in het verleden en durf het gras dus niet super goed aan. Met masker gaat het goed. Maar nu blijkt ze op een onverwachte plek een wondje te ontwikkelen.
[ [url=m/Knz52F.jpg]Afbeelding[/url] ]
Had verwacht dat de rand zou gaan irriteren en zou er dan een bontje onder doen maar weet niet zo goed wat ik nu moet. Graasmasker is maat mini en groter kan wat het halster betreft niet maar haar kop is breed dus de korf is net krap..
Leuk huis hebben jullie , moeten jullie nog veel klussen? 
Het huis is enorm groot en we gaan er een twee-onder-een-kap van maken, er moet dus nog best wat verbouwd worden. Er moeten vooral een extra badkamer en keuken gemaakt worden, en een trap naar boven. We metselen twee deuren dicht en dan hebben we allemaal echt een tophuis, ik kijk er zo ontzettend naar uit!! We krijgen half juli de sleutel maar mochten gisterenmiddag al even met alle werklui het huis in om dingen als de keuken etc in te meten. En zelfs daar keek ik al een week naar uit haha, het is zo'n gaaf avontuur!
Gelukkig zijn er geen rare lijken uit de kast gekomen en zijn alle dingen die wij bedacht hebben ook echt mogelijk.