Britta31 schreef:Onze dochters hebben ook met de auto geoefend in onze wei.Rondjes over de hoefslag en om het geitenhuisje.
en staat alle omheining en het geitenhuisje er nog?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lynn_Nikita schreef:Britta31 schreef:Onze dochters hebben ook met de auto geoefend in onze wei.Rondjes over de hoefslag en om het geitenhuisje.
en staat alle omheining en het geitenhuisje er nog?

Wij gaan in Oktober, de kids hebben het er al 2 maanden over 

En afgelopen juli ook nog geweest 
 En ze blíjven die Equibedding eten 
 Dus overdag jagen we ze naar buiten en doen we de stal dicht 
 Hebben we ein-de-lijk die stallen af, moeten we ze afsluiten omdat ze er niet meer uitkomen hahaha..                                                         

En we waren nog steeds niet klaar om weer naar huis te gaan! De kinderen vonden het uiteraard ook helemaal geweldig (wij ook). 
 Maar dan moet ik wel al mijn favoriete attracties overslaan  

Hij heeft afgelopen week zijn eigen speelveld gemaaid en een stuk van de weide. 

Dus 9 van de 10 keer doe ik het. 

en dat viel me niet tegen.                                                         
 Op een heel rustig, afgelegen plekje. 

Laat staan 2 honden, 3 kinderen, een kinderwagen etc... 
 Hij krijgt nog nieuwe apk en een aflever beurt. 
                                                         xXutopiaXx schreef:Ach wat een fijne foto's![]()
En Jannie in 't bos!
Heyyy wij gaan ook in oktober naar de Efteling!![]()
Hier de paarden nu een paar nachten 'op stal'.. Ze kunnen nu kiezen of ze in de zandpaddock willen staan, op de verharding (met hooi) of in stal (met Equibedding).. ze zijn niet wég te slaan uit de stalEn ze blíjven die Equibedding eten
Hebben we ein-de-lijk die stallen af, moeten we ze afsluiten omdat ze er niet meer uitkomen hahaha..
 maar ik ben zelf ook wel echt een buitenmens dus misschien bevooroordeeld  

Equibedding schreef:xXutopiaXx schreef:Ach wat een fijne foto's![]()
En Jannie in 't bos!
Heyyy wij gaan ook in oktober naar de Efteling!![]()
Hier de paarden nu een paar nachten 'op stal'.. Ze kunnen nu kiezen of ze in de zandpaddock willen staan, op de verharding (met hooi) of in stal (met Equibedding).. ze zijn niet wég te slaan uit de stalEn ze blíjven die Equibedding eten
De paarden die hier bij ons thuis lopen eten ook van de Equibedding strokorrels, voer daarom stro bij en als ze dat voorgeschoteld krijgen blijven ze hier iig van de strokorrels af. Ze kunnen dag en nacht naar buiten de wei op, en ik denk dat ze naast het gras ook wel wat te knabbelen willen hebben
 misschien omdat 't nieuw is 
 Nu ze uit elkaar gevallen zijn, is het denk ik ook niet meer zó erg?
 Zal ik zo eens maken 

Geweldig 
 Genieten!!