Monmaster schreef:Goedemorgen dames, idd antheman.. Leuke combinatie zo!
Tis prachtig weer... Om half elf komt mijn paardenmaatje en gaan we ff voor een rondje.
Huishouden is bijna klaar... Zo nog ff de badkamer en dan kan ik....
Vanmiddag starten mijn bijlessen weer... Twee klantjes... En dan is de dag al weer om...
Alsof ik nooit vakantie heb gehad!
Gaan jullie wel ens met de paarden op vakantie? Afgelopen jaar had ik een leuk adresje in Heerden.. Denk dat ik daar maar weer heen ga... Vd zomer.
Wij doen af en toe trektochten (zijn weleens topics van geweest op bokt), heel leuk
zou graag nog eens een vakantie doen naar Belgisch Limburg of de Veluwe.Abby Blues: tof dat je de paarden aan huis hebt nu! Ziet er als een heel mooi plekje uit

maar dat bedoel je niet zeker.
Maar vooral die halfsteps beginnen ergens op te lijken. Ze heeft dan zoveel (boze) voorwaartse energie, die ik dan in kan zetten. Wel opletten dat ze me niet bijt, dan. Dingen die ze moeilijk vindt, lost ze op door te bijten. In bet begin werd ik daar nogal pissig om, maar nu laat ik het maar. Als ik ook boos word, hebben we helemaal ruzie en komen we nergens. Als ze echt gericht bijt, grijp ik wel in, maar dat heeft ze ook door, dus het touw is de pineut. Prima. Wordt vanzelf beter als ze er zelf ook vertrouwen in krijgt. 
Dat je er een gecombineerde wandel-en rijtrektocht van maakt.