Ik kijk er zo naar uit, misschien wil ik zelfs wel een trainingspaard in de goede maanden erbij nemen. Dan heb ik toch energie over en dat vind ik ook echt wel leuk om te doen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:Ik vond het net meevallen met voeren, warm is anders maar had het kouder verwacht.
Kom er net achter dat ik mijn kledingkast ( is een heel klein slaapkamertje zonder verwarming en raam) weer natte plekken zijn
Vorig jaar ook al al an de andere kant, toen is mijn bruidsjurk nat geworden en was alles incl vloer al beschimmeld. Toen is de schorsteen verwijderd en hebben wij verder niks kunnen vinden op het dak of muren wat dit kon veroorzaken dus leek de lekke schoorsteen verwijderen de oplossing
Nu dus weer natte plekken
DuoPenotti schreef:omdat het teveel is en hij het later uitkotst. Binnen.
Moska schreef:denisesilver schreef:Ik moest wel heel erg lachen om die plee in het midden van die schuur
Ga je nog harder lachen als ik je vertel dat het eigenlijk de slaapkamer is waar ie daar stond?Inmiddels is het toilet tijdelijk naar de bijkeuken verhuisd.
Was er vanavond even om mijn vriend op te halen, maar de auto gaf -4 aan. En het voelde ook echt heel koud. Moet maar goed na denken over de routing van paardenzaken en alles voorbereiden op barre omstandigheden, dan kan het alleen maar meevallen.