Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robijntjah schreef:Zeg, een vraagje voor de mensen met jonge kinderen. Hoe houden jullie die er een beetje bewust van dat al die dieren in en om huis niet perse normaal zijn en dat dat dus ook iets is om van te genieten?
Niwla schreef:Dat is zeker een goeie deal! Ik doe iets verkeerd ergens gok ik, de loonwerker gebruikt ons land wel voor de registratie maar ik betaal ook nog voor mesten.![]()
Nu sprak ik na het hooien het buurboertje en die zei dat hij het volgend jaar wel wil maaien en schudden, dan delen we de opbrengst ofzo. Hoeven we alleen de loonwerker te laten komen voor de baaltjes.
We hebben op zich een mooi recht stuk land, dat scheelt wel.
neile schreef:Awel dat heb ik gedaan Dais_, op iets gelijkaardigs hier. Al een week of vier geleden en nog nul reacties ontvangen. Dus ik zoek een andere manier om de klus gedaan te krijgen want ik heb zelf geen idee hoe er aan te beginnen en mijn vriend ook niet.
Open laten wil ik niet Dubbelfun, dan laat ik nog liever het raam er wel in zitten en er provisoir iets voor timmeren of maken langs binnen. Ik wil zolang het niet nodig is als stal, het gebruiken als zadelkamer en dat betekent dat mijn spullen ook wel droog zouden moeten kunnen staan.
Niwla schreef:DF, ik vind jouw tips altijd zo nuttig en leuk! Volgens mij ben jij enorm handig.
neile, wij zouden zoiets ook gewoon aan onze aannemer vragen, die heeft altijd overal wel een antwoord op. Hij heeft toen in onze tijdelijke inloopstal ook gewoon een gat gezaagd en gestut met een stalen balk bijvoorbeeld.
Wat goed Karin! Lenig paard wel.
Mijn kinderen zijn 4 en 2 dus hebben het besef nog niet helemaal. Al zei de oudste laatst wel dat zijn neefje (die in een woonwijk woont) geen rondjes kon fietsen in zijn thuis, dus ergens snapt hij wel het verschil.