Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. En mijn Barok Pinto is hyper gevoelig, kort en hoge en lange schoft. Die wil eigenlijk alleen een batebackpad op zijn rug. Ik dacht met deze Ghost eindelijk gevonden te hebben wat ik zocht. Voor mij én voor mijn paarden. Maar twijfel nu toch weer. Sjaak gisteren in de staak en Caj vond ik ook wat warm bij haar schoft na de rit van vanmorgen (22 km). En dat was voorheen niet zo. Ik heb wel een andere pad eronder nu. Dus mss is dat t. Maar dat kan t bij Sjaak niet zijn, want die houdt ook niet van pads, dus ik rij hem zonder pad eronder. Kun je van alles van vinden, maar daar liep hij het best op en ik zit er maar 1 x in de week 30-45 min op. Maar ineens vond hij het ook niks. Dus ik baal echt! Maar goed, ik hou het even goed inde gaten en Sjaak gaat 's nachts maar onder een deken, want die staat er 's morgens aardig strak bij. Ik vond t zelf nog een beetje te vroeg voor dekens met dit mooie weer, maar hij denkt er toch anders over. En 's nachts veel mist en inderdaad heel koud 's morgens.
Maar gelukkig ben je nog heel ! Op de spierpijn na dan 

Al is het wel een kunst om dat te voeren aan hem alleen... Dus vaak krijgt mijn paard dan ook nog een schep 'arm'voer tesamen met mijn ezeltje.
Zolang het hooi maar droog blijft zeker 

Een eventueel compastbakje van 2x2 zal wel geen ramp zijn 
kvulden schreef:Warme pulp? Hoe doe je dat. Het moet toch wel 7 uur weken. Dan is het toch al koud?
Vitamine boost heeft ze al gehad. Die krijgt ze regelmatig en ook de vitkoeken. ( Heeft iemand daar nog een variant op trouwens)
Dierenarts en hoefsmid vinden dat het door de leeftijd komt. Maar zie haar toch graag wat dikker.
Heb je nog hulp kunnen krijgen bij de paardjes Abby? Pffff niet niks allemaal. Ik duim voor betere tijden.