Maar hij ziet er best wel groot uit! Of is dat de foto?
Achterom
Geplaatst: 05-03-16 23:56
@anke: dit zadel gebruiken is als een engels zadel er op leggen zonder kussens. Ik zou de bijrijdster er dan nog eerder op zetten met een barebackpad. Dat richt namelijk geen schade aan. @abby: wat een heerlijke foto's! Super om ze zo samen neer te zetten!
Vanmorgen even op bezoek geweest op mijn oude pensionstal bij mijn vriendinnen. Was heel gezellig Daarna met mijn lesgeefster meegegaan naar het huis van haar ouders, daar had ik voor de afwisseling eens les op een ander paard, het paard van lesgeefster en haar moeder. mijn lichaamsgebruik was het thema, dus ik mocht zonder teugels rijden, met sticks. Op een vreemd paard waar ik jaren geleden al eens eerder op gereden had Dat ging uiteindelijk echt super. Voor mij vielen een aantal kwartjes en paardlief zette net het stapje extra op het eind wat hij met zijn eigenaars nooit zet Grappig is dat, verandering van spijs... dat wil ik zeker met Walter herhalen, maar voordat ik die op zo'n kleine cirkel kan zetten in galop zonder teugels... denk ik dat we beide bejaard zijn Maar goed, van dit soort ervaringen krijg ik toch de bevestiging dat ik wel een klein beetje kan rijden.
Laatst bijgewerkt door Achterom op 05-03-16 23:59, in het totaal 1 keer bewerkt
AbbyBlues
Geplaatst: 05-03-16 23:57
Hij is ongeveer 1.55. Nooit gemeten eigenlijk maar hij komt tot mijn neus en die meet 1.55. Kan idd dat de foto wat vertekend. Rachel is 1.67
Nee, dat vind ik echt wel een flinke pony. Ik dacht dat je maatje shet als gezelschapspony zou hebben. Maar niks is minder waar. Hier kun je ook gewoon op.
Moet zo nog even voeren en dan naar bed. Heerlijk 2 films gekeken, vanavond. En zonder rekening te houden met dochter. Zó lekker! Zie je nog eens een film die wel echt leuk is.
Nee joh. Tis gewoon maatje rijpaard hoor. Bronco is het rijpaard van mijn mannetje. Doodbraaf, leergierig en een vreselijke knuffelkont. Vriendin van ons kon hem niet meer geven wat hij nodig had vanwege reuma en hij mocht voor een symbolisch bedrag naar een goed huis.
Abby wat ziet dat er ontzettend gezellig uit! Enne.. gefeliciteerd geniet van je verjaardag op je nieuwe plek!
Anke, wat een schattig hoofdstel voor je shetlander!
Tinky12
Geplaatst: 06-03-16 07:49
Abby...gefeliciteerd!!
Anoniem
Geplaatst: 06-03-16 08:00
Gefeliciteerd Abby!! Dat word extra genieten nu , na alle stress op jullie nieuwe plekje.
We zijn gisteravond nog even op paard 2016 geweest, Ben nog best leuk geslaagd met een dressuurdekje die eindelijk eens groot genoeg lijkt voor mijn zadel, halster die super past op grote en een super glue textiel lijm. Dat laatste gaan bijrijdster (die ook mee was) en ikzelf vandaag serieus even testen, want ik haat het blauwe duimen naaien, met kleine reparaties aan dekens, dus ben benieuwd!!
Gefeliciteerd abbey ! Mooie eerste foto's van je pony's aan huis.
Gisteren 2 X heerlijk gereden. Vandaag weet ik het nog niet. Wilde ze eigenlijk samen meenemen naar de vereniging om het rijden met handhorse te gaan oefenen maar er had even een zwerfkat in twix d'r stal gezeten voor zij erin ging en die heeft dus de hele nacht staan stuiteren. Ze is nu buiten maar nog niet rustig. Weet niet of ik haar mee durf te nemen over de weg ...
Monmaster
Geplaatst: 06-03-16 10:43
Dank je Anke. Dan nog een vraagje, hoeveel pk is jouw grasmaaier...
Ik ga zo op les... Maar weer eens werken aan mijn tolt... Gisteren heeft ze een behoorlijk stuk volgehouden, dus ik hoop dat mijn juffie tevreden is.
Abby nogmaals gefeliciteerd, maar dan met je verjaardag... Zag het net pas.... Mooiste cadeau heb je al gehad.... Paardjes aan huis!
Stalletjes en mijn huis zijn weer aan kant... Ik kan op pad....
Gefeliciteerd Abby! Leuk cadeautje, paarden aan huis
Geen paard-achtige dingen vandaag voor mij, behalve lesje geven vanmorgen. Vanmiddag naar mijn opa & oma (Tinky ). Mijn Welsh heb ik ooit (11 jaar geleden) gekregen van mijn opa. Hij wilde altijd zelf een paardje, maar ja, al dat onderhoud als oude man zag hij ook niet zo zitten
Antheman
Geplaatst: 06-03-16 13:07
Dubbel gefeliciteerd Abby! Leuk kadootje
Wat was t mooi weer gisteren he! Ik heb gemend, lesgegeven en ook nog heerlijk gespeeld met mijn fjord. Ik nam voor de 1e keer mijn Appie mee langs de wagen:
Ben nu zwaar werk in de moestuin aan het doen; gras afplaggen. Straks nog een lekker ritje maken met de groten.
Van westernrijden heb ik geen flauw idee hoe zadels horen te liggen maar ik denk dat de reacties goed bedoeld zijn en niet als een aanval. Hier heb ik ook zitmaaier maar dat ie zo'n gedoe meer verplaatsen. Deze staat achter mijn huid ivm diefstal gevoeligheid bij de wei 2 km verderop. Als ik sleep gebruik ik nu meestal de auto. Ik ga mijzelf eens bij elkaar rapen om te gaan rijden. Ik heb hoofdpijn en weinig geslapen Door een ziekte dochter vannacht
@antheman: leuke bezigheid zo, dat mennen! @lynn_nikita: wat die westernzadels betreft heb je gelijk... weet je wat het probleem is? Je kunt helemaal niet zomaar zien of een westernzadel goed ligt. Een goede pad is hierbij altijd een voorwaarde, zoals ik al schreef: je kunt het vergelijken met de functie van de kussens bij een engels zadel.
Vanmorgen eindelijk weer eens met Walter op pad geweest. Buuv op de fiets mee... eerst nog koud en mistig, maar langzamerhand kwam het zonnetje erdoor. 13,5 km heb je dan zo achter de rug, blijkt. Zo is het wel genieten thuis! Dadelijk lekker weer naar buiten, drollen in de wei uit elkaar trekken