Maar, want daarom zitten we hier in dit topic tenslotte
, ik heb het met mijn nieuwe plekje ontzettend getroffen:Door het huren, hoef ik het veel te zware werk van groot onderhoud niet te doen en woon ik bij hele lieve mensen op het terrein (hooi en stro word bv ingekocht, zodat ze die gekke westerling geen oor aannaaien)
en al dat soort zaken.Plus er komt nu 1x per week een leuke meid die met mij en de meiden het bos induikt voor de broodnodige beweging, wat er dus eigenlijk altijd bij inschiet, dus eigenlijk voel ik mij best gezegend hoor...
hier staat alles vast met touwen en geklemd onder de hooizolder-vloer. Maar we gebruiken hem erg weinig en is eigenlijk alleen maar voor het geval dat er een ziek is ofzo.
Ik ga dan maar weer voor koffie of bier zorgen.

Het stond al een maand eerder op de planning, maar door omstandigheden lukte dat niet. Helaas is nu ook de bak en paddock nog niet af door alle nattigheid, maar de stal was opgezegd, dus verhuizen gingen we toch. Ze staan nu op het land tot aan de enkels in het water, dus hopelijk blijft het vanaf nu droog, zodat ze de boel niet helemaal aan snot lopen..
Gelukkig ging dat eigenlijk super, de loonwerker dacht heel goed mee, dus geen problemen gehad.

jaja, marketing....
wel ben ik enorm eigenwijs...