Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hilary schreef:Wij hebben hele lijnzaadjes, maar die gaan even in de koffiemolen voor het voeren. Anders verteerd niet alles en plukken daarna de vogels de mesthopen helemaal uit elkaar op zoek naar zaadjes. Dat schept zo onhandig...
Anke schreef:Piemels wassen
Anke schreef:Wat een onderwerp om zo ineens in te vallen.
Vieze velletjes haal ik er weleens vanaf.
Nu al jaren niet meer gedaan / niet nodig
kristelhans schreef:Heeft iemand van jullie ervaring met het bestraten en daarna gevoelig lopen? De smid is al 2 keer geweest en de zool van Viool (mooi gerijmd he) is wat 'kaal' doordat ze nu veel meer op het harde staat. Gaat dat met tijd goedkomen? Hoefgroei is niet optimaal nu natuurlijk en ze is ook niet kreupel maar wel gevoelig. Stallen met oppot vlas staan open en ze hebben een pad met zacht zand en een grote paddock ter beschikking. Viool is vorig jaar bevangen geweest en de smid zegt dat ik het even moet aankijken, ze heeft geen ijzers en dat heeft ook niet direct zijn (mijn) voorkeur omdat de hoeven an sich zooo goed en mooi zijn. Stand is goed gecorrigeerd, we zijn nu iets meer dan een jaar verder (13 maanden) en ze liep super. Nu dus door het verharden wat minder. Zoek even geruststelling denk ik haha.