Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horsii schreef:Ja dat dus. Die blijven dan vechten waar het bij reuen stopt.
Kathleen_vW schreef:Het is even geleden dat ik hier meegesproken heb, maar ik kom toch weer even binnenvallen.
Momenteel staat de merriestal op z'n kop. Letterlijk; de vloer van de stallen ligt er compleet uit. Het paardenspul staat in de loopstal die we hebben gecreëerd door simpelweg alle voorwanden en tussenwanden uit een stallenblok te halen. De eerste keer met z'n allen in de grote box leek wel een slaapfeestje. Dat of een stel kleuters in de ballenbak
. Ze vinden het fantastisch!
Maar man oh man, wat een werk zeg. En wat een puin blijft er over van die oude vloer! De mannen zijn nu klaar met hakken, dan alle brokken en gruis eruit, nieuwe bewapening erin en de buizen voor de afvoerputjes en dan komen ze volgende week 7,5 kuub nieuwe vloer aanbrengen.
Goede timing ook, hé? Met deze temperaturen![]()
Buiten is echt een baggerbende. De laatste regen net voor de vorst heeft geen goed gedaan. Ik sleep me een ongeluk om het een beetje egaal te krijgen. Afgelopen nacht heeft het niet gevroren, maar de komende dagen moet ik flink met de trekker en zout in de weer om alles begaanbaar te houden.
Ik blijf tegen mezelf maar zeggen dat het over een maand heel mooi eruit ziet. Ik heb om mezelf een beetje te troosten maar vast de gietijzeren kroonluchter voor in de hoge schuur gekocht
Hoe is het hier met alle projecten?
horsii schreef:Allemaal flinke projecten
Hard bezig allemaal.
Haha kleuters in een ballenbak.
Was het niet koud op de wagen?
Hier zijn nu drie van de vier kozijnen beneden vervangen dit weekend.
Fundering voor de aanbouw is klaar, zijn gereed om te gaan metselen maar helaas te koud. Hopelijk snel hogere temperaturen.
Ik denk dat wij voor een grote kapschuur gaan en daarin drie boxen van 3x3
Waarvan bij een de tussenwand eruit.
Maar eerst verder met het huis en de vergunning.