Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:Voor en na, De 2 bomen links achterin zijn nu ook weg, de rest staat 30 meter verderop
Al het groen wat je ziet is gehakte boom en zal deze week afgevoerd worden.
Kaal en nu al bloedheet. Van een PP met rondom bos is nu 1 zijde helemaal weg.
Fijn bij de rijbak met de bladeren en eikels maar dit is wel erg rigoureus
Hier staat ook mij haag van 1,5 jaar oud maar daar heb ik nog weinig aan
superpony schreef:Jeetje wat zonde zeg. Ik zou willen dat de buurman een paar esdoorns weghaalt, maar die vindt dat onzin en er komt nog steeds bij.
Maar zoals die rij vind ik echt heel erg zonde. Hadden ze daar toestemming voor? Snap niet waarom mensen dat weg willen hebben??
Ik heb wel aan onze kant echt op de grens meerdere wilgen en populieren neergezet. Ten eerste groeien die goed, staat boom, is fijn voor de wind, belemmert inkijk en ik hoop ook wat esdoorn blad tegen te houden doordat er bomen voor staan. De esdoorn is wel hoger, maar alles wat scheelt......
De andere kant zitten we onder eiken van bos en daar hebben we ook de varkens voor, maar die moeten wel beter onderhouden worden en dan krijgen we wel minder eikels op het pad. Het is ons nu beloofd dat ze dat rond November gaan doen.
superpony schreef:Even ander vraagje; de jaarlingen vinden het leuk om te onderzoeken, spelen en klooien. We hebben van alles, maar ik durf dus niks aan een touw te hangen. Was zaterdag ook op Equiday en zag weinig, maar wat je ziet moet toch ergens aan hangen. Ik ben dus bang dat het touw om de hals wikkelt bijv. Het moet ook vrij laag als de mini en quarter er beiden mee moeten spelen en klooien.
Zie bij andere mensen wel ballen bijv aan ene touw hangen aan een boom, maar durf dat dus niet.
tamary schreef:Wat als je ipv touw een dikke stok gebruikt voor het onderste deel "touw"? Dat wikkeld niet en met een paar goede draaiogen als bevestiging zwiert het wel leuk. Of een 2m stuk pvc buis? Wel de leuke beweging en makkelijk vastknopen zonder de flexibiliteit waar je die net niet wil.
Lynn_Nikita schreef:Was geen enkele rij, was 25 meter breed x 80 meter vol, komt niks voor terug ook. Hebben er blijkbaar geen kapvergunning nodig en dat het broedseizoen is boeit ook niet. Op die foto was er al heel veel gekapt
superpony schreef:Even ander vraagje; de jaarlingen vinden het leuk om te onderzoeken, spelen en klooien. We hebben van alles, maar ik durf dus niks aan een touw te hangen. Was zaterdag ook op Equiday en zag weinig, maar wat je ziet moet toch ergens aan hangen. Ik ben dus bang dat het touw om de hals wikkelt bijv. Het moet ook vrij laag als de mini en quarter er beiden mee moeten spelen en klooien.
Zie bij andere mensen wel ballen bijv aan ene touw hangen aan een boom, maar durf dat dus niet.