Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik moest even nadenken hoor! Leuk dat ik je hier tegen kom. Àls ik eens in de buurt ben dan wip ik even aan. Maar ben nu zo gruwelijk drukkig.
van voorbijgangers. JudithO schreef:Hier wel eens de politie gehad. Er lag een dood paard in mijn wei.
Hij lag gewoon plat te slapen...
kvulden schreef:Maar goed het liep weer met een sisser af, maar het houdt me wel weer bezig, ik voel me weer in de gaten gehouden.
Nu gelukkig niet meer
Heb nu m'n kleine cremello mini, die pal aan de weg staat, die steeds diarree heeft.... leuk met zo'n licht dingetje
Dus die deed ik steeds wassen, maar met deze temperaturen ga ik dat niet doen natuurlijk... dus nu staat ie daar met een vieze kont, en inmiddels geen diarree meer...
Voel ik me dan toch ook wel banketstaaf over... misschien eens kijken wat ik met een borsteltje goed kan maken...
(ik denk dat ze toen 30 was of zo
)

En z'n staart gewoon even in een emmer warm water hangen..
Ik keek ook met angst en beven naar de bomen hier
En 't was gewoon gevaarlijk om onder de eikenbomen door te lopen
Die eikels doen nog goed zeer, zeker als ze met zo'n vaart naar beneden komen zetten..

Mijn oudje was regelmatig aan de spuitpoep en CM hielp goed tegen 'aankoeken'.
Hij had een kwaadaardig gezwel in zijn bekkie, dus de prognose was duidelijk en dus heel slecht, maar met pijnstilling mocht ik hem mee naar huis nemen; totdat het moment daar zou zijn. DubbelFun schreef:Hier vooral veel liguster, dus een gaashek er voor zodat ze er niet van eten