Het scheelt ook erg met wat voor schoenen je aan hebt. Op mijn rubber laarzen ga ik n niet naar buiten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:Is het zo koud bij jullie? Hier heeft het ook licht gevroren maar heb geen bevroren netten (gelukkig)
Met oordopjes heb ik geen ervaring. Met 2 kindjes zou ik dat ook niet aandurven. Mijn man slaapt overal doorheel en ben ik veel te bang dat ik ze niet hoor als iets is
Monmaster schreef:Ja, veegmachine.... Ik heb het zeker overwogen... Maar vind ze zo duur....
Een deel van mijn betonnen paddock wordt straks ook zand... Ook vw al dat veegwerk.... Dus dan hoop ik dat het snel minder zal worden.
Als het zou kunnen, gaf ik je een beetje van mijn energie...
Ik had vd week een paar van die " vrouwendagen", dat alles me zwaar viel... En het leek of mijn benen van blubber waren en alles even stuntelig ging. ( ik weet overigens dat het bij jou door de ME, komt... Ik heb het eens in de maand maar een paar dagen)
Wat bedoel je met nieuwe stek.... Omheining?
Ik heb vandaag aan de kant van de bomenrij een dubbele lint gemaakt. Zowel aan de binnen als buitenzijde nu twee linten.... Laatst waren ze mal aan het doen, sloeg er een een lint slap.... Als ze uitbreken lopen ze op 10 hectare perengaard.....
Van de zomer maak ik dat ook maar dicht met houtwerk, zoals de rest van mijn paddock... Ben ik ff geruster.