Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Lorette_ schreef:De paddock is nog niet klaar en de schuilstal ook niet. Ik had gehoopt van wel, want wát een water!Vanochtend moest ik de paarden creatief één voor één naar de wei loodsen en ik was zo slim om te beginnen met de idioot die werkelijk overal doorheen is gerend bij de werkende mannen. Was in de veronderstelling dat hij daar niet durfde te komen, maar hij is gewoon onder de arm van de graafmachine doorgekropen.
De mannen konden er om lachen...
MizzMontana schreef:Ziet er goed uit Marlies. Ik heb vandaag twee netten besteld bij cavalo. Wij gaan ook eerst met een houten frame een prototype maken.
Jij hebt de frames gewoon los er in zo te zien? Werkt dat goed of weten ze ook wel eens het hele frame er uit te tillen aan het net? Ik heb er een kunstenaar bij hoor...
laurae schreef:[ [url=m/cYQlU5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mfs0Sn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat stuk met de houten koof is de aanvoer van water waar verwarminglint om zit. En daar zijn de elektriciteitsdraden in weggewerkt
rover_ schreef:Wel/geen beugels je moet geluk hebben voor allebei is wat te zeggen. Met de emaille heb ik het wel gedaan.
Zowel van de plastic als de emaille verhaal gehoord dat paard bak aan gort trapte en been open lag (1x pees)...
Jij blij dat weer dicht zit Belkergoede timing.
Ze hebben t lekker naar hun zin Dais.