Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vond het zo zielig. Uiteindelijk ging Hetty, maar bovenop de ren zitten slapen. Toen het donker genoeg was heb ik haar opgepakt en in het nachthok gezet. Hopelijk mag ze er morgen wel weer bij....
helaas herkenbaar. Wij hebben een houten vloer en ik hoor woord voor woord de tekenfimpjes van de kids als ze beneden tv zitten te kijken. Strak plan, om ze eens wat vaker naar de schoonfamilie te brengen.helaas herkenbaarCitaat:Ja als je altijd alles heb gekund en vol power. Dan is het frustrerend als het "ineens" niet meer lukt
.Citaat:Ach en wees eerlijk, niemand kan zo goed voor je eigen paard zorgen als jij zelf
al gaat om de 5 minuten de deur open:"mam, weet je wat Sem zei", mam weet je wat Sem deed.....
)
(en ik ben een watje, dus....niet gereden) morgen, nieuwe ronde nieuwe kansen...
; ineens heeft mijn ruin bedacht dat ie voor konijn moet spelen en gaten moet graven. En daarmee maakt hij er gelijk een puinhoop van door de mesthoopjes door het natte zand te roeren

Rotmeiden...maar ja wel eitjuhs
. 
meggiemeg schreef:Oordoppen heb ik ook aan gedacht vanwege mijn snurkende man. Alleen vraag ik me dan af of ik de wekker dan nog wel hoor 's morgens. Mezelf kennende slaap ik een gat in de dag dan als de wekker niet af is gegaan voor mij.
. Even ontdooien maar. Het is wel heel extreem weer. Gisteren alleen maar regen, nu alles bevroren.