Alleen met vakanties vind ik het dus een dingetje. Maar wie weet wordt dat nu beter, nu een kennis dat proffessioneel gaat doen.
Ja, dat heb ik gelukkig wel goed kunnen regelen, mijn achterbuurmeisje die zelf eigen paarden heeft "doet" de paarden en haar moeder houdt een oogje in het zeil. Daarnaast zijn er nog wat mensen in het dorp met paarden. Als er iemand weggaat doen we onderling wel eens wat voor elkaar
monmaster, succes met nakijken!
bwor, ziet er leuk uit, beetje eftelingachter
kirr, ja gek is dat, dat makelaars soms zo laks zijn. Zouden de verkopers dit ook weten....
Anke mijn suggestie....oordopjes
helaas herkenbaar. Wij hebben een houten vloer en ik hoor woord voor woord de tekenfimpjes van de kids als ze beneden tv zitten te kijken. Strak plan, om ze eens wat vaker naar de schoonfamilie te brengen.
Citaat:
Ja als je altijd alles heb gekund en vol power. Dan is het frustrerend als het "ineens" niet meer lukt
helaas herkenbaar
Leuke foto's anke, leuk wel zo'n paardengek. Hier allebei tot nu toe totaal geen interesse in de paarden. Ach ieder zijn hobby hé
Wendy, paddock paradise is niet speciaal voor kleine ruimtes meen ik, meer om het paardvriendelijk in te richten, om paarden te stimuleren te lopen. Bijv. meerdere eetplekken, waterplek weer helemaal aan de andere kant ect.
Citaat:
Ach en wees eerlijk, niemand kan zo goed voor je eigen paard zorgen als jij zelf
.
karev, inderdaad helemaal mee eens
fabster, klinkt goed, dat uitstapje naar de loonse en drunense duinen
Solleke, mijn oudje... hij wordt 25 dit jaar en heeft gewoon veel meer eten nodig dan de andere drie.
Hier ook een oudje, die veel moet eten en een dikke fjord die weinig zou moeten eten.....niet echt handig hé
meggiemeg, proficiat met je paardje, aardige leeftijd
azmay, frustrerend bha, sterkte in ieder geval
lynn nikita, hmmm dat is inderdaad niet handig kids in de auto met de tablet, dan moet je toch alles snelsnel doen. Hier zitten de kids tenminste binnen op de bank met de tablet
al gaat om de 5 minuten de deur open:"mam, weet je wat Sem zei", mam weet je wat Sem deed.....
monmaster te paard! goed bezig, fijn dat het goed gaat met de hond.
[***], modderbad schijnt gezond te zijn (moet je wel die broek uitlaten
)
Zo, weer bijgelezen. Hier geen paardennieuws. Ik wilde vanmorgen gaan rijden....maar het regende en de manege was helaas dicht
(en ik ben een watje, dus....niet gereden) morgen, nieuwe ronde nieuwe kansen...