Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
carika schreef:Niello schreef:Kwam nu ook nog grastegels tegen van hdpe. Elke leverancier zegt dat zijn grastegel het sterkste is. Wie helpt ons? Wat is het sterkste en het minst glad, hdpe, ldpe of mix van pp en pe? Het wordt een pad in het weiland voor zwaar verkeer en evt. Een looppad voor de paarden.
Mhh ik denk dat je moet kijken naar de belastbaarheid die de leverancier zelf aangeeft.
PE is buigzamer dan PP, dus breekt minder snel maar ik kan mij wel voorstellen dat PE daardoor wel sneller krom trekt.
Of je beter HDPE kunt gebruiken of LDPE zou ik in dit geval niet durven zeggen.
PP is volgens mij minder goed bestendig tegen koude temperaturen en wordt dan broos.
JackieT schreef:Wij twijfelen of we nog gaan hooien, of dat we ze met strookbegrazing het weiland geven van de winter. Gelukkig wel al ronde balen dus hooi hebben we wel.
Laurie schreef:Is het een optie om het af te wegen met netten Dais? Ik voer wel vanaf de grond, maar gebruik een net om de hoeveelheid in de gaten te houden.
ClaudiaHS schreef:ClaudiaHS schreef:Heeeel misschien kan ik over een tijdje weer 'legaal' meepraten in dit topic![]()
![]()
21 maart melde ik me weer in dit topic.![]()
Lange tijd is dit van de baan geweest omdat de verkoop niet doorging.
Afgelopen weekend werd ik gebeld dat het toch de verkoop in gaat.
A.s donderdag wordt het getaxeerd.
Ik hoop zo hard dat het in ons budget gaat passen.
Betreft hier een woning met grote schuur, 3 stallen, rijbak en weide...