Tinky12 schreef:Mallootje...dat is balen zegGelukkig alleen materiële schade maar vrolijk wordt je er niet van
Ik kon niet slapen...blijven draaien dus er maar even uitgegaan.Kijk op buienradar en zag meteen waarom ik niet kon slapen.Jongens maar weer opgesloten in de paddock...komt een flink schip met zure appelen aan
![]()
Rennen jullie ook wel eens midden in de nacht in je pyjama naar de paarden om nog wat (onzinnigs) te doen??
bij veel lawaai om te kijken of er iets mis is en ook wel met erg onweer om de schakelaar vd schrikdraad om te zetten of stekker er uit te halen.
Gelukkig alleen materiële schade maar vrolijk wordt je er niet van 
Jongens maar weer opgesloten in de paddock...komt een flink schip met zure appelen aan

.Doe eens per jaar even de lichtslang oppoetsen vanwege de stof.Af en toe wat rag weghalen wat naar beneden dreigt te storten.
Ik heb best een leuk stalletje, maar met zooi op de grond ziet het er meteen niet meer uit en dan baal ik daar weer van. Het is ook helemaal niet handig dat ik eerst 20 slakken moet wegzetten, omdat ik te soft ben om ze gewoon weg te vegen. Ik kon de moed niet meer opbrengen.
Het maakt me juist ook wel weer bewust van hoeveel geluk we hebben dat we überhaupt zo veel ruimte hebben.
Gelukkig is het een ouwe taaie. Heeft me tussendoor nog een keer getrapt ook, oud kreng
Afgelopen jaar is ze vaker koliekerig, dierenarts zei dat het vaker voorkomt bij oude paarden omdat de darmen wat trager werken. Ga haar op advies seniores priores voeren (en lijnzaadvlokken van de paardendrogist heb ik net bedacht).
Frusterend soms.
Zoveel uur zit er niet in een avond. Tot hoe laat ben je dan bezig? Wat is je geheim? Rijd je op twee paarden tegelijk terwijl je de hond aan de zadelknop vastbind ofzo?