Wat is de huidige slachtprijs van een paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re: Wat is de huidige slachtprijs van een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 15:52

antwoord op deel 2 van je bericht: beiden...

vwb dat andere pb ik even...

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 21:37

ik ben erg benieuwd naar je samenvatting.. heb het grootste deel wel gevolgd maar da's toch even makkelijker.. Heb je verder al meer dingen waar je achter bent gekomen of nog meer tips al gehad ?

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 23:11

ja ze duikt eigenlijk overal op...

maar goed, ik ben ook wel blj dat er een samenvatting komt, even de boel weer opfrissen, hihi!

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-06 23:57

Samenvatting? Uche uche.. Wat is de precieze definitie van een samenvatting? Haha!

Heb mijn best gedaan:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=158&t=665004

Maar is toch nog lang geworden. Kan ook niet anders...
We gaan verder in de volgende. Op naar weer 36 pagina's!! Of meer... Wel jammer van deze.. maar nu hebben we ook geen irritantje (maar wel grappige) posts over hoe zielig het wel niet is een paard te slachten.

Waar ik het overigens niet mee eens ben, maar dat is weer een andere topic.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 08:18

Ik heb m al gelezen, en gereageerd. Komt hier een slotje op? (hij wordt toch wel bewaard he???)

Bollie23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 10:27

Kan iemand een indicatie geven van de slachtprijs van een arabiertje, ruin, 10 jaar, 150 hoog, rond type?

ijsklontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 10:36

@ bollie23 misschien ff het nieuwe topic lezen. Dan had je geweten dat deze vraag hier niet thuis hoort en allerminst op z'n plaats is. De link naar het topic staat 2 posts hoger vermeld.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 10:40

En een nieuw topic openen voor de daadwerkelijke huidige slachtprijzen? Nagelbijten / Gniffelen

Bollie23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 10:59

ijsklontje schreef:
@ bollie23 misschien ff het nieuwe topic lezen. Dan had je geweten dat deze vraag hier niet thuis hoort en allerminst op z'n plaats is. De link naar het topic staat 2 posts hoger vermeld.

Of deze vraag op zijn plaats is kun jij niet beoordelen omdat je mijn achterliggende verhaal niet kent. Het nieuwe topic heb ik bovendien allang gelezen, van waaruit ik hier terecht kwam en hoopte dat de mensen die hier zo vol medeleven reageren ook mij wat op weg konden helpen. Maar nee, zonder de situatie te kennen gelijk weer gaan lopen gillen. Daar schiet niemand wat mee op.

ijsklontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 11:21

kijk of de vraag wat jouw paard betreft op z'n plaats is, kan ik niet weten en daar oordeel ik ook niet over. Alleen de vraag is niet op z'n plaats binnen dit topic. Want als je de samenvatting had doorgelezen en begrepen, had je kunnen weten dat het ook in dit topic allang niet meer over de slachtprijs van paarden gaat. Daarom is er nu ook een nieuw topic geopend met een betere titel.

Voor wat betreft de vraag voor jouw paardje moet je dan wel een nieuw topic openen of een slachthuis bellen wat de prijs per kilo op dit moment is.

edit: ik kan me trouwens goed voorstellen dat het best moeilijk is, want de merrie van mijn zusje is niet zo lang geleden ook via de slager heengegaan. De prijs van de slager is trouwens afhankelijk van wat ze nadat het paardje dood is met het lichaam kunnen. Mijn zusje had een zwaar lijvige merrie van bijn 20 en die leverde nog geen € 200,- op omdat het paard vernietigd moest worden na de slacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 14:15