Hier zijn we het stadium van gootjes graven wel voorbij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Akshay schreef:xXutopiaXx schreef:Ik heb maar even gewacht, het kwam echt met BAKKEN uit de hemel ineens.. zit ik hier met m'n pakkie an en muts op
Dije geen mietje hè, wie dan wel![]()
xXutopiaXx schreef:In die emmers geven wij hun etenOverblijfsel van de vorige bewoners die kalfjes hadden in de schuren hier en ontelbaar veel van deze emmers hebben achtergelaten
En met dit weer zijn we te lui om ze eruit te halen, want dan moeten we door de drek
dus schuiven we gewoon elke keer een nieuwe bak onder het hek door
Ze knabbelen er ook graag op, spelen ermee
Prima haha..
Ze staan op zich prima, maar ze hebben geen droog plekje meer om te liggen.. en dat vind ik niet zo leuk
![]()
BwahahaErgens klinkt het heel grappig, maar ergens vind ik 't ook sneu om te horen dat het met jou dus niet zo lekker gaat in deze maatschappij?
Met de nodige zelfspot, denk ik, gezien de smileys
Ayasha schreef:Ah oké! Hier stonden ook vaak twee emmers maar toen kwam Rêve en die gebruikt ze als voetbal en het begon vermoeiend te worden met emmers kopen.
Ik pas niet zo geweldig in de maatschappij nee.ik snap geen f*ck van de wereld en de mensen er in. Maar meestal kan ik daar idd wel om lachen. Zelfspot en een grote dosis sarcasme helpen.