Het paarden-aan-huis-topic deel 6

Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance

Toevoegen aan eigen berichten

belle_boef

Re: Het paarden-aan-huis-topic deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-20 18:09

Ze stampen hem stevig aan hier. Komen jaar gaan we hem los vrezen zodat het water dan hopelijk beter weg trekt.

@Nelleke, van die gemeente dingen heb ik geen kaas gegeten maar als ik je topic zo door lees ben je er mooi klaar mee. Balen

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 19:38

Hier renden ze vannacht nar de achterkant, in het bos en bleven daar met 3en vrij rustig staan. Vonden het niet heel leuk maar bleven wel rustig. Er was veel meer vuurwerk dan ik verwacht had in dit dorp. De hond zat nu in de keuken zonder uitzicht naar buiten en heeft nergens om geblaft, al met al viel het dus reuze mee gelukkkig

Nelleke wat een gedoe met die gemeente, mooie valse voorwendselen

Adjepatatje8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 02:03

Hier waren ze heel rustig! Onze jongste pony staat naast onze rustige (nieuwe) pony en dat ging veel beter dan vorig jaar! Onze oudste pony stond in de wei en vond alles heel interessant stond er naar te kijken en vond het absoluut niet spannend!! *\o/*

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 09:13

Ik heb net een dubbele espresso in mn mik gegooid na een drukke nachtdienst en zit nu te wachten tot de DA komt.
Hopelijk de laatste echo van Jewel haar been en hierna helemaal groen licht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 09:15

Succes met de echo!

Hier begint het normale leven weer, veel werken, minder tijd voor ritjes. Gelukkig wordt het alweer langer licht.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 09:29

Succes met de DA Karin!

Ik heb nog 2 dagen vrij, maandag beginnen we weer. En er komen een paar stressvolle weken aan dus ik heb er al zin in...
Mijn bak is wel mooi aan het opdrogen deze week dus hopelijk kan ik volgende week gewoon verder trainen. Ik vind dat in een modderige bak in het donker niet altijd fijn. Ik kan dan echt niet zien waar de gladdere plekken zitten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 09:33

Je hebt het weerbericht nog niet bekeken? :=

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 09:34

ik ben ook nog vrij, maandag moet ik weer aan de bak, maar ik ben ziek. We hebben nu ongeveer een kwart van het huis in dozen, dus ik ga vandaag even flink aan de slag... leuk, verhuizen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 09:37

Wij zijn al een half jaar 'over' en alsnog zit meer dan de helft in dozen _O-

Ik hoor veel mensen over ziek zijn, gisterenavond was ik ook echt totaal niet fit, misselijk, hoofdpijn en kkkkoud. En nu nog steeds lichte hoofdpijn.

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 09:39

Robijntjah schreef:

Ik hoor veel mensen over ziek zijn, gisterenavond was ik ook echt totaal niet fit, misselijk, hoofdpijn en kkkkoud. En nu nog steeds lichte hoofdpijn.

Wij inmiddels iets meer dan een jaar en nog steeds de helft in dozen :+ Wel deze vakantie begonnen met verder uitpakken en vooral weer verder uitsorteren wat er weg kan (want hey, als het een jaar in een doos blijft zitten kan het waarschijnlijk ook wel weg...).

Gisteravond werd hier meer vuurwerk afgestoken dan met de jaarwisseling. Was er al bang voor gezien de enorm dichte mist. Paarden hebben zich gelukkig wel goed gehouden, maar wel wat minder gegeten dan normaal. Hopelijk kan nu alles langzaam weer terug naar normaal.

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 09:42

Robijntjah schreef:

ik ben ook "ziek", een lekkere keelontsteking en een enorme snotneus.... koud koud koud idd...

MarliesR schreef:
Robijntjah schreef:

Wij inmiddels iets meer dan een jaar en nog steeds de helft in dozen :+ Wel deze vakantie begonnen met verder uitpakken en vooral weer verder uitsorteren wat er weg kan (want hey, als het een jaar in een doos blijft zitten kan het waarschijnlijk ook wel weg...).

Gisteravond werd hier meer vuurwerk afgestoken dan met de jaarwisseling. Was er al bang voor gezien de enorm dichte mist. Paarden hebben zich gelukkig wel goed gehouden, maar wel wat minder gegeten dan normaal. Hopelijk kan nu alles langzaam weer terug naar normaal.

lekker motiverend de doosverhalen hahaha :) wij zijn wel flink aan het sorteren met de spullen, vind het ook wel wat lastig maar aan de andere kant als ik het al zo lang niet heb aangeraakt kan het ook wel de bak in of naar de kringloop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 09:44

Haha, die regel ben ik ook wel steeds meer aan het toepassen.

Hier natuurlijk ook nog flink in verbouwing dus het gaat nog wel even duren (een jaar ofzo).
En voor de keuken straks weer allerlei nieuwe zooi nodig (stappen over op electrisch koken) dus kan er weer een boel weg ook.

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 09:49

en voor de kringloop hoef je niet te betalen :D lekker makkelijk ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 09:52

Ik breng het meestal naar kleinere dingetjes hier van mijn werk (ggz), genoeg mensen die alles kunnen gebruiken.

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 09:53

Dat is ook wel een goed idee inderdaad. De opbrengst van de kringloop hier wordt aan goede doelen gedoneerd, dus dat vind ik ook wel wat hebben.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 09:54

Robijntjah schreef:

Ik negeer deze opmerking maar even net zo hard als de weersvoorspellingen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 09:55

Maartje_M schreef:
Robijntjah schreef:

Ik negeer deze opmerking maar even net zo hard als de weersvoorspellingen

Hahaha ik heb dat ook al 3 dagen geprobeerd maar gezien de miezer die er vanochtend al viel heb ik dat ook maar weer opgegeven. Vanmiddag nog even te paard genieten.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 10:29

Hier is het al de hele ochtend droog, het zou pas vanaf komende week gaan regenen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 10:31

Onderweg van Panningen naar Eindhoven heb ik heel wat druppels gezien....
Maar dat is nog niet zo'n ramp. Vannacht gaat het weer los zag ik en dan meteen weer 2 dagen. Dan 2 dagen droog en dan weer 4 dagen regen. BAH!

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 10:36

-O-

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 10:52

Hier nog 2 weekjes en dan krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis al. En daarna nog +- 2 weken en dan gaat Melle weer terug naar het pension.

We moeten schilderen in ons nieuwe huis en boven nieuwe vloeren leggen. (Lag nu tapijt)
Ook moeten we boven een extra slk creëren.
Boven andere ramen plaatsen en 1 raam beneden ook (enkel glas)
Zonnepanelen laten plaatsen en 2e kerstdag zijn we naar de keukenzaak geweest voor een nieuwe keuken.
We zaten op een enorm bedrag, 27.000 euro en dat vonden we veel te duur.
Oudjaarsdag nog eens terug geweest, dingen aangepast en uiteindelijk een fatsoenlijk bedrag overeen gekomen.
Dus ook een nieuwe keuken besteld :)

En ja, dozen, onze hele gang beneden staat vol dozen :=
Veel meubels al weggegeven en kofferbakken vol 'zooi' naar de kringloop gebracht.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 11:46

Hier is geen stroom al vanaf 8 uur. Raad eens wat wij aan doen zijn...alleen wil manlief alles bewaren en ik ben van het opruimen. Zo frustrerend.

Er is geen koffie, warm water niks zo vervelend. Moet zo werken maar wat koffie was wel lekker geweest. Er zijn Werkzaamheden dus geen idee hoelang nog

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 12:45

ClaudiaHS schreef:
Hier nog 2 weekjes en dan krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis al. En daarna nog +- 2 weken en dan gaat Melle weer terug naar het pension.

We moeten schilderen in ons nieuwe huis en boven nieuwe vloeren leggen. (Lag nu tapijt)
Ook moeten we boven een extra slk creëren.
Boven andere ramen plaatsen en 1 raam beneden ook (enkel glas)
Zonnepanelen laten plaatsen en 2e kerstdag zijn we naar de keukenzaak geweest voor een nieuwe keuken.
We zaten op een enorm bedrag, 27.000 euro en dat vonden we veel te duur.
Oudjaarsdag nog eens terug geweest, dingen aangepast en uiteindelijk een fatsoenlijk bedrag overeen gekomen.
Dus ook een nieuwe keuken besteld :)

En ja, dozen, onze hele gang beneden staat vol dozen :=
Veel meubels al weggegeven en kofferbakken vol 'zooi' naar de kringloop gebracht.

ook lekker druk dus... ja ik heb ook al een kofferbakje of 2/3 vol staan in de schuur wat nog naar de kringloop moet....

Lynn_Nikita schreef:
Hier is geen stroom al vanaf 8 uur. Raad eens wat wij aan doen zijn...alleen wil manlief alles bewaren en ik ben van het opruimen. Zo frustrerend.

Er is geen koffie, warm water niks zo vervelend. Moet zo werken maar wat koffie was wel lekker geweest. Er zijn Werkzaamheden dus geen idee hoelang nog

oh jee, ik ben gelukkig gezegend met een man die ook heel goed kan weggooien. superfijn, want ik vind het soms echt heel lastig wat wel en niet te bewaren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 12:47

Ik ben wel makkelijker geworden in weggooien, vroeger had ik er nog wel een handje van om over alles te roepen: maar dat kan nog wel ooit handig zijn _O-

We liggen daarin gelukkig wel erg op 1 lijn.

He, vervelend geen stroom.

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 15:28

Ik ruim gewoon op (lees: gooi weg) als mn man er niet bij is.
Hij mist het niet en ik ben blij dat de zooi weg is :D