Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Robijntjah schreef:Wij zijn al een half jaar 'over' en alsnog zit meer dan de helft in dozen
Ik hoor veel mensen over ziek zijn, gisterenavond was ik ook echt totaal niet fit, misselijk, hoofdpijn en kkkkoud. En nu nog steeds lichte hoofdpijn.
Robijntjah schreef:Wij zijn al een half jaar 'over' en alsnog zit meer dan de helft in dozen
Ik hoor veel mensen over ziek zijn, gisterenavond was ik ook echt totaal niet fit, misselijk, hoofdpijn en kkkkoud. En nu nog steeds lichte hoofdpijn.
MarliesR schreef:Robijntjah schreef:Wij zijn al een half jaar 'over' en alsnog zit meer dan de helft in dozen
Wij inmiddels iets meer dan een jaar en nog steeds de helft in dozen Wel deze vakantie begonnen met verder uitpakken en vooral weer verder uitsorteren wat er weg kan (want hey, als het een jaar in een doos blijft zitten kan het waarschijnlijk ook wel weg...).
Gisteravond werd hier meer vuurwerk afgestoken dan met de jaarwisseling. Was er al bang voor gezien de enorm dichte mist. Paarden hebben zich gelukkig wel goed gehouden, maar wel wat minder gegeten dan normaal. Hopelijk kan nu alles langzaam weer terug naar normaal.
Maartje_M schreef:Robijntjah schreef:Je hebt het weerbericht nog niet bekeken?
Ik negeer deze opmerking maar even net zo hard als de weersvoorspellingen
ClaudiaHS schreef:Hier nog 2 weekjes en dan krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis al. En daarna nog +- 2 weken en dan gaat Melle weer terug naar het pension.
We moeten schilderen in ons nieuwe huis en boven nieuwe vloeren leggen. (Lag nu tapijt)
Ook moeten we boven een extra slk creëren.
Boven andere ramen plaatsen en 1 raam beneden ook (enkel glas)
Zonnepanelen laten plaatsen en 2e kerstdag zijn we naar de keukenzaak geweest voor een nieuwe keuken.
We zaten op een enorm bedrag, 27.000 euro en dat vonden we veel te duur.
Oudjaarsdag nog eens terug geweest, dingen aangepast en uiteindelijk een fatsoenlijk bedrag overeen gekomen.
Dus ook een nieuwe keuken besteld
En ja, dozen, onze hele gang beneden staat vol dozen
Veel meubels al weggegeven en kofferbakken vol 'zooi' naar de kringloop gebracht.
Lynn_Nikita schreef:Hier is geen stroom al vanaf 8 uur. Raad eens wat wij aan doen zijn...alleen wil manlief alles bewaren en ik ben van het opruimen. Zo frustrerend.
Er is geen koffie, warm water niks zo vervelend. Moet zo werken maar wat koffie was wel lekker geweest. Er zijn Werkzaamheden dus geen idee hoelang nog