. Wat een ellende.... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Wat een ellende....
ik heb twee keer gedouched voordat alle jeuk weg was
Ik ging daarna naar de supermarkt en iedereen had het over die beesten. Blij om te horen dat het dus niet een normaal iets is om zwermen van die dingen tegen te komen. Door de droogte heerst er echt een plaag momenteel.
En ja vliegen..... de horren in huis doen hun werk goed, maar het is zo bijzonder dat het hoofd van mijn paard ( met vliegenkap) helemaal vol zit met vliegen en het hoofd van de shet nauwelijks.. Is altijd al zo geweest dat mijn paard alle vliegen aantrok... Stond die van mij in volledig harnas in de wei en de rest van de kudde had alleen een paar sliertjes aan hun halster...
ik moet ze toch bescherming bieden dus nu komen ze via een hekken stelsel toch weer op stal als ze dat zouden willen.
Het was mij al eerder opgevallen, maar als de andere 2 keurig rustig aan de wei oplopen naar rechte en zij dus keihard rechtdoor gaat richting het vorige stuk gaat ze dus langs het hek rennen en naar de anderen gillen want mevrouw snapt niet dat ze gewoon langs de andere kant van de stro-opslag moet wandelen zoals de andere 2 deden. Ik moet haar dus echt vangen, halster omdoen, teruglopen en dan richting de juiste weide lopen. Zo heeft ze wel meer van dat soort idiote dingen... Dom paard..
ik ken dat gedrag wel Mer! Een van mijn vorige fokmerries was ook zo'n dommie
greendragon schreef:Fijn Flew! hoe lang zitten jullie in de verbouwing? klinkt als een behoorlijk heftige...
MizzMontana schreef:Dan mag je wel aardig door scheppen ja!
Maar bij zo’n hoeveelheid land hoort vast een trekker en een sleep enz
Daar droom ik voorlopig nog even van, een oldimer trekker met sleepje en bloter. Tot die tijd is het met de hand weg scheppen.
Was het iets voor jullie die boerderij?
Lynn ik zie het helemaal voor me! Zelf heb je dan eerst nog niets door totdat je in de spiegel kijkt of over je gezicht wrijft. Ik vraag me dan wel eens af hoe lang ik er dan al zo bij loop en wie ik allemaal tegen ben gekomen, die er dan niets van heeft gezegd maar zich waarschijnlijk wel heeft afgevraagd wat ik heb gedaan

Ben al blij als ik ze beide twee keer per week meepak.
en houd het wel al tijdje in de gaten