Maar het viel niet tegen, kan inmiddels linksom en rechtsom longeren. Nu nog commando's erbij verzinnen (ik als Nederlander in Frankrijk voor Engelse mensen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Azmay schreef:Ik duim ook hoor lynn_nikita
Mijn vriend kon via zijn collega baaltjes hooi krijgen, leek me wel fijn als extratje maar hij wil 2,50 per baaltje hebben omdat hij anders verlies draait. Baaltje gewogen en is nog geen 8kg, gaat hem niet worden.
Heb vannacht slaaponderzoek gehad en ben gewoon 4x wakker geworden terwijl ik normaal wel doorslaap, ben echt kapot
SVRL schreef:Azmay schreef:Ik duim ook hoor lynn_nikita
Mijn vriend kon via zijn collega baaltjes hooi krijgen, leek me wel fijn als extratje maar hij wil 2,50 per baaltje hebben omdat hij anders verlies draait. Baaltje gewogen en is nog geen 8kg, gaat hem niet worden.
Heb vannacht slaaponderzoek gehad en ben gewoon 4x wakker geworden terwijl ik normaal wel doorslaap, ben echt kapot
Het slaaplabo grenst aan mijn dienst, veel mensen kampen met het probleem wat jij ondervond. Als ik al die draadjes zie, vrees ik dat ik ook niet veel zou slapen moest ik zo'n onderzoek ondergaan.
Ipsilonka schreef:Ik heb vorig jaar een slaapomderzoek gehad, wat een verrot bed had ik zeg. Echt heel slecht geslapen, expres een hele drukke dag ervoor (van 7 tot 21 werken en om 22 melden hihi)
Hier ook alles nat, geen paard buiten gezien vandaag haha.
Wendy schreef:@SVRL: afdak met een stoel erop = jachthut toch?