Ik heb gewone wandelschoenen als stalschoenen en dat gaat prima
Shirelief is een keer op mijn voet gaan staan toen ik jodhpurs droeg. Dat heb ik geweten... Een middenvoetsbeentje is daarbij naar buiten gedrukt nadat de zwelling over was is ie voor een groot deel weer teruggegaan naar de oude plek maar niet helemaal. Merk vooral bij mijn naaldhakken dat ik daar pijn krijg na een paar uur. Stom beest.. ik droeg uitsluitend hakken
ben daardoor wel iets voorzichtiger geworden en draag alleen nog stevige schoenen terwijl ik voorheen gerust op mijn pumps ze even snel ging voeren of binnen halen. 
of zaag m'n nagel in 2 stukken

)
dus ik ben erg blij met haar! Vorige geïnteresseerden hadden haar laten staan, die wilden haar als fokmerrie verder gebruiken maar ze was toch wat te zuur. Haha, dat kan 'k beamen, er zit wel een karakter op.
'k verhuis mijn paarden naar een ander stuk wei met drie of vier tegelijk aan het touwtje, maar dat kan enkel omdat 'k ze al lang ken. Weet hoe 'k ze moet parkeren in welke volgorde (wie links en rechts, mijn oudje aan een langer touw erachter, enz enz). Zoals Kirrr al zei, deze zomer goed gaan grondwerken met ze en dan komt dat wel in orde
Echt , hè, ik kreeg bijna een hartaanval!