Knippen heeft natuurlijk zo'n raar geluid. Tondeuze niet en staat al aan dus zelfde geluid. t enige met tondeuze zijn de trillingen maar als je de oor vast houdt zal dat wel mee vallen.
Hier een pony die de tondeuse ook niks vond. Altijd weer moeilijk doen. Tot ik een keer ging toiletteren toen mijn vader voor haar bezig was met de trekker (ze heeft totaal geen angst voor trekkers). Toen hoorde ze het geluid niet meer en ineens was het prima, ook de keren daarna als de trekker niet aan stond.
Mijn pony vind zowel knippen als scheren bij de oren vervelend. Rest van het lichaam is geen probleem maar als ik alleen al naar zijn oren wijs is het al feest
Marisje76
Geplaatst: 27-09-16 22:39
owwww.... als ik onze pony was komt het oude penny-meisje in me naar boven voor: , na:
was de eerste keer dat ik onze pony waste sinds we haar hadden staart toen voor 1x met klein beetje vanish gedaan...moet je niet te vaak doen ivm peroxide nu doe ik het gewoon met groene zeep of en simpele glansshampoo van het kruidvat was wel gevalletje wit,witter,witst
Wat aardig dat er ook even op mij gereageerd wordt
Dancyy
Geplaatst: 05-10-16 20:29
Peelie schreef:
Wat aardig dat er ook even op mij gereageerd wordt
Oeh nou ik reageer wel even Ik blijf dromen van die manen, geweldig zelfs mijn Friezen hebben niet zoveel haha, maar die hebben het ook niet echt in de familie zitten, dus in het voorjaar een hengst erop met veel behang
ElSea
Geplaatst: 05-10-16 20:31
Mooie knotten! Ik zou persoonlijk Nash z'n manen korter doen aangezien het vrij dun is en ik dat nooit zo mooi vind maar dat wil je vast niet horen haha.
Mijn knappie vind zichzelf vooral heel knap: Morgen gaan we weer even bijknippen. Heb vorige keer per ongeluk een stukje van z'n voorpluk afgeknipt bij het 3e oor bijhouden Morgen update!
Dancyy
Geplaatst: 05-10-16 20:38
liekec schreef:
Ik zou persoonlijk Nash z'n manen korter doen aangezien het vrij dun is en ik dat nooit zo mooi vind maar dat wil je vast niet horen haha.
Neee, geen schaar in zetten joh, sonde! Tis misschien wel wat dunner aan de onderkant maar zo in die vlechten lijkt dat wel mooi vind ik.
Peelie
Geplaatst: 05-10-16 22:04
Ik ben een poosje terug naar het strand geweest. Daar heb ik voor een fotoshoot met losse manen gereden. Doodvonnis voor zijn manen het moet weer terug aangroeien dus.
Als het gewassen is, is het wel een stuk voller trouwens
Knap paard liekec!
SharonIndezz
Geplaatst: 05-10-16 22:08
Hoezo doodvonnis voor zijn manen? Vind lange manen wel erg mooi, bij hafjes etc.
Mooi dier S&Z, en idd ik hou ook van rechte manen, het liefst houd ik er een waterpas naast, maar dat ziet er ook zo raar uit
Sharon, omdat er hele plukken verloren zijn gegaan tijdens het rijden. Het waaide zo hard dat alles onder het zadel kwam, daarbij de knopen na afloop waren echt niet grappig. Daardoor is het dunnig geworden aan de onderkant.
Pfoe das een heel verschil... Ik heb die foto's voorbij zien komen dus 'schrok' inderdaad wel want dacht dat ze voller waren. Maar dan zou ik idd lekker wachten totdat ze voller zijn.