Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LvA1993 schreef:Jammer om al jullie reacties te lezen. Het komt best aan om te zeggen dat ik niet realistisch ben, egoïstisch en noem maar op. Jullie punt is in ieder geval meer dan duidelijk..Ik heb foto's erop gezet omdat ik trots ben om wat ik in al die jaren heb bereikt en kunnen maken. En waarvoor het topic bedoeld is, ik ben trots op ons kleine winterparadijs en wilde het graag met jullie delen. Niet om vervolgens lang door te gaan of het wel/niet correct is een pony alleen te houden.
Misschien nu een idee om door te gaan met waarvoor het topic is, onze winterparadijsjes showen! Want wat zijn er een prachtige plekjes!
WillBokkers schreef:Arabesk schreef:Windbreekgaas?
Oh dat is een goede zeg! Daar kunnen ze ook nog een beetje doorheen kijken.
kvulden schreef:Oh tinky dat lijkt me ook mooi voor over mijn baal hooi. Maar ze verkopen alleen grote stukken zie ik.
acanthus schreef:@Tess_84: a dream comes true! Prachtig resultaat en leuk, zo enthousiast als je erover praat.
Maar zou iedere eigenaar dat in zo'n geval niet?!
Geniet ervan: je paarden doen het iig, zoveel is duidelijk!
@ LvA1993: een fijn stekje: weide, schuilstal. Het mooie uitzicht voor de baas is enkel meegenomen. Zou zelf de schuilstal ws iets updaten, is het staketsel veilig genoeg vraag ik me af nav de foto's?
Dan kunnen er bokkers over gaan struikelen dat jouw paard alleen staat, maar hé: "een shet of mini die daar best wel bij kan".
Jeetje.
Realistisch? Zeg nu zelf roependen: welke meerwaarde heeft zo'n klein maatje voor jouzelf? Wat doen JULLIE met een shet/mini erbij? Grasmaaier laten zijn? Een potentiële MS-patiënt laten worden?
Het is tenslotte het maatje van jóuw paard, dus staan ze vanzelfsprekend samen? Klinkt doordacht.
Zo'n maatje erbij kost ook het volle pond mocht er medisch iets aan de knikker zijn.
Realistisch en fijn meegedacht over iets wat jezelf ws nooit aan zult gaaan en over de portemonnee van een ander.
Tinky12 schreef:kvulden schreef:Oh tinky dat lijkt me ook mooi voor over mijn baal hooi. Maar ze verkopen alleen grote stukken zie ik.
Mijn boerman kwam met deze tip omdat ik winddoek om mijn kapschuur wilde,als je handig bent met een naaimachiene (en een hebt die sterk genoeg is) kun je zelf even een zoom maken.
Heb toen het kleinste stuk gekocht en met knippen en stoeien met de naaimachiene mooie doeken op maat kunnen maken.Nog een flink stuk over voor de andere zijde
Zal eens kijken of ik foto kan maken vandaag.