Tat_jana schreef:caesar hij is idd wel wat te magerdat zal niemand ontkennen.
helaas was hij dat al wel dat hij aankwam en hij krijgt tocht echt meer te eten als wat ie daar kreeg ( lees 1 plakje hooi en een zooi krachtvoer) hier krijgt hij behoorlijk wat hooi en ook een bult krachtvoer ( wel iets minder om dat die hoeveelheid van hun gewoon ongezond was
) dus je zou haast zeggen dat ie wel zou moeten aankomen
.
Ik heb het hele verhaal gelezen, en snap het echt nier meer.
Maar wat ik eigenlijk echt niet snap is dat hij een bult krachtvoer krijgt terwijl er niks mee gedaan word? (ook door het gevoelig lopen)
Maar vinden jullie het dan echt raar dat hij zicht verveeld, onrustig is enz???
Er word een bult krachtvoer ingestoken en hij kan het niet kwijt. Zo krijg ik me paard nog gek.
Dit van mij is enorm braaf met het rijden, maar krijt ze teveel krachtvoer merk je dit in de omgang en haar gedrag.
Ga er flink mee aan het werk, of haal hem van de kracht voer af.
Er zijn verschillende manieren om een paard dik te krijgen zonder dat hij daar energie van krijgt.
en na mij idee kan hier een slotje op.
De frustratie's van de halve stal word hier neergezet, en het gaat nergens meer over.
Ze wil gewoon van het paard af het gaat al niet meer over het weven waar ze hem mee heeft gekocht en waar het tropic over begon.
(Wat ik toen nog een terecht probleem vond)
En vind het gewoon echt heel erg dat de halve stal dat paard liever gisteren als vandaag weg wil hebben (incl de eigenaar)
EN HET PAARD IS HIER DE DUPE VAN!!! Want voor hem is het zeker niet de hemel zoals jullie de stal omschrijven!.
Sorry dit moest ik even kwijt en stop ook maar met lezen hiervan, het gaat echt nergens meer over!