Mijn man is heel handig met auto's, maar krijg hem gewoon niet zover dat hij zich ook gaat verdiepen in tractoren

Gelukkig wil hij meestal wel helpen met bepaalde zware of technische klussen en heeft hij samen met een vriend een baksleep voor me in elkaar gelast die ik achter de auto kan hangen. Maar het is allemaal duidelijk niet zijn hobby

Wij doen echt veel dingen gewoon met de hand.
Dus dan probeer je zelf de dingen zo goed en zo kwaad als het kan op te lossen.
Mestuitrijden en verspreiden over het (mais)land hebben we het laatste jaar bijvoorbeeld ook zelf gedaan omdat er ineens een fortuin gevraagd werd door de hobbyboer die dat eerst deed. Van 75 euro werd het bijna 200 euro en dat 2x per jaar dan kan ik beter ophouden met pension aanbieden

Balen persen doen we rond, want we hebben geen trekker of shovel met vork of klem, en nu kunnen we ze nog rollen. Vorig jaar hebben we met 4x4 en pallet zelf 9 balen van het land gesleept. Dit jaar hadden we er 34 in 1x en hebben we het door de loonwerker laten doen met balenklem en grote kar. Nu staan ze mooi opgestapeld en hopelijk krijgen we ze er zonder problemen weer af als we ze nodig hebben

Maar goed, de machines zullen er echt wel komen op den duur

zal hem eens voorstellen de bosmaaier in te ruilen voor de vrouwvriendelijke versie

Overigens had zij er ook een hekel aan en deed maar korte stukjes per keer omdat het zo trilde. Heb jij daar geen last van HIT2009?