Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jes schreef:Karin_deB schreef:Wat een heeeeeeeerlijk weer!
Ik baal wel dat ik niet kan rijden nu haha.
Iemand eentje te leen voor de zomer
Ja hoor, hier eentje staan, moet je hem wel op komen halen
Hier moet het draad opnieuw gedaan worden
Denk dat de koeien van de buurman erdoor zijn gegaan (hij heeft nog steeds niet afgezet aan zijn kant) maar hij zal vast zeggen dat het wild was.
Hier geschoren paarden dus geen gedoe met verharen gelukkig
Mer1980 schreef:Azmay 'fijn' dat je haar hebt kunnen behandelen. Voor de veearts is het te laat om te hechten, nu hopen dat het netjes heelt, maar met die vliegen is het misschien handig een luchtig verbandje erom te doen zodat vliegen geen eitjes kunnen leggen en maden kunnen ontstaan?
SP: fijn dat het been er weer beter uitziet!
En regen! Ja ik hoop er niet vaak op, maar mijn pas ingezaaide land snakt naar een beetje water en ik heb geen water mogelijkheden om te sproeien... Mijn bak ziet er ook uit als een duin landschap.
[***] schreef:Ik zwaai ook even snel.
Sterkte voor alle zieke dieren!
Ik hoop echt op flink wat water...… Het is hier werkelijk gort en gortdroog. Voor zover ik de weersverwachting voor mijn regio bekijk (Kop van Noord Holland), komen er hooguit een paar buien. Volgens mij valt het voor de rest van het land toch ook wel mee? Het wordt wisselvallig met wat flinke buien.
Robijntjah schreef:Viel mij ook wat op dat ie tijdens het echt bewegen wat schoof, boom is ook (nog) wat te wijd inderdaad.
Tegen de tijd dat ik (of iemand anders) er op gaat zien we wel weer verder.
Hier nog geen regen te zien