Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik had alles eens aangeklikt en zou in één klap €79 lichter zijn.....en maar duimen dat ze het dan lusten. Proefpakket ga ik niet doen, want dan moet ik best een stuk rijden om alleen zo'n pakket op te halen. (levering hier zal wel niet gaan lukken helaas).
zoefie schreef:Karin, ik kreeg exact hetzelfde advies voor mijn fjordjeIk had alles eens aangeklikt en zou in één klap €79 lichter zijn.....en maar duimen dat ze het dan lusten. Proefpakket ga ik niet doen, want dan moet ik best een stuk rijden om alleen zo'n pakket op te halen. (levering hier zal wel niet gaan lukken helaas).
Marloes grappig dat jij ook vitalbix voert.....ik aap je wel bij heel veel dingen na
als het werkt dan werkt het en als je wat anders kiest dan is dat ook helemaal prima
maar mocht je hier in de buurt zijn en toch wat willen proberen dan kan je altijd langskomen, heb altijd de dc, active+ en mash staan. De luzerne heb ik niet maar dat was ook niet strikt noodzakelijk volgens vitalbix. Ik heb toendertijd wel heel persoonlijk advies gehad van ze, en toen ik na een aantal maanden mailde om nog even wat te overleggen heb ik ook nog een uitgebreide reactie(s) gekregen.
, hangt er een beetje vanaf welke combi van voersoorten ik moet bestellen. Maar de warmbloed krijgt wel flink wat meer dan mijn sobere IJslander.
Morgen maar eens testen of ze het eten
maar ik geloof dat ze hier in het zuiden geen vorst melden overdag volgende week (is al een lichte vooruitgang). Maar nog ver ver ver weg van mijn favoriete 23 graden