Ik ben net weer wezen laden en heb de tips van het filmpje maar even in de wind geslagen. Marinka was super braaf en liep er in eens op. Ze is ongeveer 10 minuten blijven staan. Vanavond nog een keer en dan morgen kijken of ik de tijd kan uitbreiden met de stang.
Lynn_Nikita
Geplaatst: 21-09-16 17:21
Hoe reageert zij als er zo een bezem achter haar gehouden wordt? anders kun je buiten trailer ook al oefenen met iets achter de billen houden. 1 het paard vast en een 2e een bezem of stand vast houden en tegen billen drukken en de ander loopt dan naar voren weg. druk achter billen is rustig pasje naar voren leren ze dan
Dan wordt het gewoon een os Twee bokkers hebben er één gehad, die was alleen een beetje heel erg groot geworden dacht ik. Mariska28 schreef er ooit over!
Net mijn derde rondje trailer training gedaan voor vandaag. Eerst in de bak leiden en toen inderdaad de bezemsteel gebruikt om te kijken. Ze reageerde goed. Daarna de trailer op. En een tijdje blijven staan. En het daar bij gelaten. Morgen weer. Het plan is dan eigenlijk het zelfde en dan de bezemsteel ook bruiken als ze in de trailer staat. En als dat goed gaat dat langzaam uitbreiden naar de stang. Ik heb er vertrouwen in.
Ja, is idd een typetje. Hij haalt alle stereotypieën w.b.t. dressuurrijden en trailerladen uit de kast. Heerlijk.
Fabster
Geplaatst: 21-09-16 21:38
Ik heb net zijn andere filmpjes ook opgezocht. Ga ik morgen even naar kijken.
Ik weet nig niet hoe ik Frits het weiland in kan loodsen... Ik vind toch wel dat hij mij mij hoort. Hij kende me nog. Kwam meteen naar me toe om geasid te worden. Kunnen we toch niet naar de slacht brengen, nu ik m net gered heb?