Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Azmay schreef:lizy29 schreef:
Heb jij wel eens een slaaponderzoek gehad? Dus echt in een slaapkliniek met plakkers enzo. Klinkt bijna alsof je gewoon niet uitrust tijdens het slapen. Misschien is je slaapcyclus wel gewoon niet goed...
Die gedachtegang was er al eens en toen kreeg ik pillen waar ik nu niet meer vanaf kom. Ze hebben het er wel over gehad laatst dus misschien zit het er wel aan te komen.
Dit speelt nu al zeker 4 jaar dus ik heb al vanalles geprobeerd zullen we maar zeggen
Heb de paarden net naar achter het huis gehaald en zit as we speak lekker naar grazende paardjes te kijken vanuit mijn tuin. O wat geniet ik hiervan
Sure_lee schreef:Ik heb trouwens een tipje...
Via Pavo kun je nu een ruwvoer quickscan doen. Ik heb net 2 uitslagen binnen van mijn 2 partijen hooi.
Ik wilde het analyseren graag laten doen ivm met mijn hoefbevangen pony. Zodat ik wist of er niet teveel fructaan zat in het hooi wat ik voerde. maar ik vond die analyses vrij duur. Zo tussen de 85 en 120 euro.
Bij Pavo kost het 19,95!
Yontheke schreef:Sure_lee schreef:Ik heb trouwens een tipje...
Via Pavo kun je nu een ruwvoer quickscan doen. Ik heb net 2 uitslagen binnen van mijn 2 partijen hooi.
Ik wilde het analyseren graag laten doen ivm met mijn hoefbevangen pony. Zodat ik wist of er niet teveel fructaan zat in het hooi wat ik voerde. maar ik vond die analyses vrij duur. Zo tussen de 85 en 120 euro.
Bij Pavo kost het 19,95!
Heb ik ook laten doen. Ook vanmorgen de uitslag binnen gekregen!
Kaatje schreef:Trouwe meelezer wil even de mensen met trailerlaadproblemen een opbeurend filmpje showen![]()
https://www.youtube.com/watch?v=3yfvocbWteQ&feature=share