Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stella_Fara schreef:Hoi, ik ben terug van weggeweest! Binnenkort is onze paardendroom helemaal klaar: we zijn een stalling voor vier paarden aan het bouwen met plaats voor hooiopslag.
Wie heeft er hier ook dubbele staldeuren voor z'n paarden? Kan die onderkant volledig open? Bij ons zijn ze gisteren geplaatst, maar we waren niet thuis. Nu blijkt dat de onderkant geen 180 graden open kan, maar slechts iets van een 150 graden . Wat ik heel jammer vind, want de bedoeling is dat de paarden een vrije uitloop hebben en dan staat zo'n halfopen halfopen deur echt wel in de weg...
We gaan morgen de bouwer ermee confronteren, maar mijn man denkt dat dit misschien 'standaard' is. Helaas was er bij die stallenbouwer geen volledige deur om te bekijken en ik heb er niet aan gedacht om te vragen of de deuren volledig opengaan (wie denkt er nu dat een deur dat niet zou doen!!??)
Karin_deB schreef:Wat een heeeeeeeerlijk weer!
Ik baal wel dat ik niet kan rijden nu haha.
Iemand eentje te leen voor de zomer
mentjuh schreef:Ik ben blij dat ik de paarden (behalve Jac) geschoten had, geen last van exteeem haar haha!
Mijn quarter maakt juist amper vacht aan, die heb ik nooit hoeven scheren. Werk wel altijd met dekens maar die andere 2 worden dan nog teddy.
Wat een super fijne plek Jolijn!!!
De sfeer is goed te proeven van de foto’s.
Hier hebben ze een aantal percelen leeg gehaald en opnieuw ingericht maar vind dat zo ongezellig... hangt geen sfeer. Ben altijd weer blij als ik ons plekje zie haha.
Al lopen ze hier niet zo tussen de bomen als daar, kayne heeft chronisch jeuk tussen de oren (al echt alles uit de kast getrokken zowel voer middeltjes dierenarts homeopathisch enz enz). Dus dan zouden de bomen krabpalen worden dat is ook sunt haha! Heb hier de bomen in de wei afgezet.