zoefie schreef:fabster, rustig aan daar hé..Een vraagje, hoe oud ik jouw dochter, aangezien je schreef dat ze zelf aangaf dat ze het zo lekker rustig wonen vond. Mijn zoontjes zijn 5 en 7 en ik denk dat ik het ze nog niet echt kan vragen wat ze liever willen....(krijg ik waarschijnlijk antwoorden van wonen in disneyland of zo...)
)
Mijn dochter is nu 11. Maar met 3 jaar wist ze al te vertellen, dat ze niet in een huis ging wonen zonder grote tuin
. Toen we naar Brabant verhuisden, hebben we een tijd op een camping gewoond, zodat we vandaar uit naar een huis konden zoeken. Daar vond ze de tuin ook te klein. Dat je in de caravan je kont niet kon keren, vond ze geen probleem! Toen ze een jaar of 8 was, heb ik wel eens gevraagd of ze ook niet in het dorp wilde wonen, dichter bij haar vriendinnen. Maar nee dus. Veel te weinig ruimte en te druk. Nou moet ik er wel bij vertellen, dat we een adhd gezin zijn. En vooral mijn dochter heeft haar rust en ruimte hard nodig. Daar is ze zelf heel bewust van. Vind ik wel bijzonder voor zo n jong kind.
Ik heb vandaag een paardencertificaat uitgereikt gekregen!
. Ik hou me daar nooit zo mee bezig, want ik wil gewoon les in wat mijn paard op dat moment nodig heeft. Maar mijn juf wil graag een verenigingsgevoel, heeft een methodiek en daar horen ook levels en sterren bij, volgend haar. Dus van de week kreeg ik ineens een berichtje dat ik 2 levels wel had gehaald (van de 5, is ongeveer vergelijkbaar met m2 niveau, denk ik), dus ik mocht een ster komen ophalen. Toch lollig, als je daar nooit mee bezig bent.