Wat ongelofelijk verdrietig, heel veel sterkte Belker
Niwla
Geplaatst: 11-08-21 11:39
Jeetje Belker, wat een ellende krijgen jullie over je heen. Sterkte!
Heftige verhalen hier. Ik ben zelf gelukkig gezond maar mijn moeder moet over 10 dagen haar eerste 3-maanden scan krijgen en ik zit al een week met een knoop in mijn maag.
Lorette, ik geloof dat wij 4500 kwijt waren aan ons hek. Ik zal even aan mijn man vragen waar hij vandaan komt. Het is zo'n gebogen sierhek met daarnaast een voetgangerspoortje.
Ik durf nog niet te maaien ze geven voor maandag weer regen en het ligt hier wel altijd een week
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 11-08-21 19:46
Hier ook gisteren er af. Dan haalde je de week. Maar ik geef toe. Speel vals. Alles voor verkoop. Dus kan zaterdag of zo wel het plastic in. Voor mensen die sneller voeren dan wijzelf verwacht ik mooi hooi.
DP ik zag net de advertentie voorbijkomen op FB, ziet er wel mooi uit. Hopelijk blijft het droog genoeg voor alle hooiers. Hier stonden vanochtend de plassen nog bij de ingang van de poort. Ik moet ook nog voor uitmaaien maar het is steeds nogal nat.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Hier gaat het niet het plastic in, dus ik wil het echt goed droog hebben. Het ligt hier zeker 7 dagen en dat red ik dus niet. Gister heeft het hier nog de hele dag geregend. Vandaag was de eerste droge dag
Wij durven ook nog niet. Over 5 dagen weer wat buitjes. Daarna de s de voorspelling weer droog. Als dat doorzet gaan we dan nog een poging doen. Zo niet voeren we n stroobegrazingvhet wel op