Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Malenka schreef:Ik heb stukken met roosters waar flink op gerend kan worden. Dat gaat prima. Het worteldoek met rechtstreeks lavasplit er op zonder roosters rent Roos nu kapot als ik Nilay mee heb (direct er naast, niet uit het zicht oid) of als ze gewoon een sprintje trekt. Het werkt prima als ze gewoon stappen. Dus ik vrees dat de positieve berichten van mensen die het jaren geleden zo hebben aangelegd (met alleen worteldoek en lavasplit op klei), van paarden is die niet zo gek doen... Ik hoop dat ik de paddock in redelijke staat de winter door krijg. Maar ik vrees dat prinses Roos het me heel moeilijk gaat maken.
MizzMontana schreef:Wij hebben gisteren twee palletboxen opgehaald. Heeft iemand nog een tip welk hooinet er precies in past?
Wil zo’n constructie maken met steigerbuizen en daar het net omheen.
xXutopiaXx schreef:Malenka schreef:Ik heb stukken met roosters waar flink op gerend kan worden. Dat gaat prima. Het worteldoek met rechtstreeks lavasplit er op zonder roosters rent Roos nu kapot als ik Nilay mee heb (direct er naast, niet uit het zicht oid) of als ze gewoon een sprintje trekt. Het werkt prima als ze gewoon stappen. Dus ik vrees dat de positieve berichten van mensen die het jaren geleden zo hebben aangelegd (met alleen worteldoek en lavasplit op klei), van paarden is die niet zo gek doen... Ik hoop dat ik de paddock in redelijke staat de winter door krijg. Maar ik vrees dat prinses Roos het me heel moeilijk gaat maken.
Oh zo irritant is dat hè... Doe je zo je best voor ze... en dan kunnen ze 't zo verzieken..Bij ons is Splash er zo een die door z'n paniek alweer 2 planken uit de schuilstal heeft geduwd.....
Moeten nog van die platen aan de binnenkant.. niet zo mooi, maar voorkomt wel dit.. Ze kunnen je echt op kosten jagen met hun domme, lompe gedrag
Gedraag je gewoon, dan blijft alles netjes, jij heel en heb je er het meeste plezier van
![]()
Tamme ook!! Ik zette 'm vorige week voor 't eerst op dat gele zand, hij gaat rollen.. logisch, en vervolgens neemt ie gewoon 1 volle hap zand!!!! Wtf Tamme?!?!?! Heb net een zandkuur afgerond, wat ook niet goedkoop is voor zoveel paardenEn dan dat!!!!
MizzMontana schreef:Wij hebben gisteren twee palletboxen opgehaald. Heeft iemand nog een tip welk hooinet er precies in past?
Wil zo’n constructie maken met steigerbuizen en daar het net omheen.
MarloesHJ schreef:Voor de mensen die roosters hebben weten jullie ook toevallig van welk merk? Ik wil binnenkort wat rond gaan vragen maar ik ben wel nieuwsgierig of iemand tips heeft?
Maartje_M schreef:Maillot, komt in de buurt haha![]()
Ik heb ook van die decathlon broeken en ik draag ze nu toch al wel als ik ‘s avonds ga rijden hoormij te koud