Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Idifix schreef:Ja weet het. Ga nu bijvoeren en hem zowiezo erover aanspreken als ik er voor moet bijbetalen is dat maar zo .. liever bijbetalen als niets. Het s daar waar ik bang voor ben kolieken en dergelijke ..
Mok en mijt dat wist ik zelfs niet dat dat daardoor kon ?
Selka schreef:Nee geen regenIk heb een hekel aan regen. Tegen de kou kun je jezelf aankleden maar die rotte regen. Bah. Paarden vinden dit ook veel beter.
Oef geen hooi.. Dat is een recept voor ongemakken. Hier gaat het nog sneller dan normaal. 5 dagen met 400 kg ipv een week. Vanochtend weer een nieuwe lading besteld. Bij zulk weer krijgen ze echt meer dan genoeg.
Ik ben heel het weekend lekker aan het klussen geweest buiten. Beetje jammer dat het 30? jaar oude schapengaas in de grond is gegroeid en omdat het bevroren was ik het er niet uit kreeg. Over 175 m. krammetjes uit palen halen heb ik ruim 3 uur gedaan. Er staat meer dan 2 km omheiningGa eens een poging doen met de slijptol. Het gaas knoop ik denk ik achter de trekker en gas geven maar. Heel mijn weiland naar de maan maar ik zie geen andere optie.. Leuk paarden aan huis
![]()
fokfanaat schreef:idefix, hoelang staat ze al daar?