Vind hem wel grappig.
Hij vindt er duidelijk geen bal aan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Mooi dat het laden en rijden goed gaat dames! Ik heb straks weer les in de manege dus ik ga ook op pad.
Half 9 vroeg? Serieus? Ik kan me niet herinneren ooit tot half 9 in mijn bed te hebben gelegen.
Lynn_Nikita schreef:[***] schreef:Mooi dat het laden en rijden goed gaat dames! Ik heb straks weer les in de manege dus ik ga ook op pad.
Half 9 vroeg? Serieus? Ik kan me niet herinneren ooit tot half 9 in mijn bed te hebben gelegen.
Ik ook niet
Als ik een uur moet rijden en mijn paard van te voren wil laten eten omdat ik een aantal uur vsn huis ben een er nog 2 staan en moet uitmesten ed dan moet ik zeker om 5uur op staan. Dat is vroeg! Gaat er niet om dat ik om half 9 op moet staan met 2 kleine kinderen en paarden slaap ik al zeker 10 jaar meer uit.
Fabster schreef:Ik slaap ook niet tot half 9 uit. Maar half 9 vertrek lukt me niet. Inderdaad eerst voeren en mesten. Ben ik zo een tijd verder. Dus met een beetje mazzel lukt half 10 vertrek. Maar meestal pas 10-10.30 uur. Wel jammer, want vroeg rijden is wel mooi
Fabster schreef:Waarom sta je im 4 uur op? Dat is echt midden in de nacht! Hier is de wekker om half 7, maar dat vind ik wel al vroeg. De 6 moet er wel uit zijn.
-Namiro- schreef:Ik bedoelde om half 9 ergens moeten zijn met je paard wat inhoud dat je daarvoor alles gedaan moet hebben qua paarden etc. En zeker als je dan ook nog met de trailer op pad moet. Half 9 ansich vind ik niet vroeg..
Azmay schreef:Als ik voor 8 uur op sta loop ik de hele dag doodmoe rond. En dat terwijl ik om half 10 op bed lig en om 10 uur zeker slaap. Zelfs dan nog moe maar dat is beter te doen.
Maar dokter zegt kerngezond fysiek dus we doen het er maar mee
[***] schreef:Fabster schreef:Waarom sta je im 4 uur op? Dat is echt midden in de nacht! Hier is de wekker om half 7, maar dat vind ik wel al vroeg. De 6 moet er wel uit zijn.
Werk.... Ik moet morgen bijv om 6:00 op de Bloemenveiling in Aalsmeer zijn, is een uur rijden dus vertrek om 5:00 en voor die tijd wil ik op mijn gemak even ontbijten en zorgen dat ik keurig in de kleren zit.
Daarbij heb ik een ontzettende hekel aan te laat komen en aan mensen die te laat komen, dus ik ben altijd ruim op tijd. Voor het geval ik in de file (al is die kans klein om 5:00) kom o.i.d.
[***] schreef:Oh sorry, het lijkt of ik je beledigt heb, maar dat is niet mijn bedoeling.
Ik dacht dat namiro bedoelde dat half 9 vroeg is, ongeacht of het om opstaan of om ergens te moeten zijn is. Ik vind dat gewoon niet vroeg.
En 5 uur opstaan vind ik wel vroeg. Al sta ik met regelmaat rond die tijd naast mijn bed. Morgen mag ik om 4 uur. En dan sta ik niet te juichen. Helemaal niet in de winter, want dan is er veel meer werk aan de paarden(is een keuze).
Ik vind uitslapen gewoon niet prettig, heb geen kinderen(is een keuze), wel een drukke baan(is ook een keuze), maar ik zou graag eerder beginnen dan half 9. Kan helaas niet.