Boemel hopelijk heb je wat geslapen. Hier gaan de gedachtes toch wel redelijk vaak richting Mirtje met heel veel hoop voor jou en haar dat er iets uit gaat komen.
Het is vervelend dat je afspraken maakt en als je daar komt dat het dan over komt van ach mevrouwtje het zal allemaal wel mee vallen we doen dat wel eventjes... Oke goed, hier graag dan maar een handtekening dat jullie gewaarschuwd zijn, dat jullie ook ervoor zorgen dat als personeel beschadigd is en niet meer kan werken dat jullie vervanging genoeg hebben want de onderzoeken moeten doorgaan dan svp en dat ik niet verantwoordelijk ben voor de gedragingen welke uit voort komen door zelf maar te willen doen. Maar hopelijk heeft het filmpje genoeg indruk gemaakt.
Guus had gisteren weer een ik zit in mijn stressbubbel en kom er niet uit dag.. Ik twijfel nog of het echt ineens omgeslagen is gedurende de dag en wat de trigger kan zijn geweest. Bij thuiskomst werd ik nog vrolijk onthaald met het verzoek om vliegjes uit de oren te halen, werd afgelebberd (doet ze anders nooit??) na deken eraf wilde ze graag gekriebeld worden. Maar ze sloeg op nadat ik haar half geborsteld had en ze in de stress schoot omdat er iemand op straat liep. Dat is een beetje zo gebleven de hele dag.