Ja ze was gisteren helemaal in haar element met Nick.
Ik ga maar opzoek naar een paard voor mezelf
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dier kwam rechtstreeks bij de fokker vandaan, had een veulen aan de voet toen ik haar kocht, en na 3 dagen afgespeend te zijn wou hij graag dat ik haar meenam. Het is een hele introverte merrie, dus het eerste halfjaar heeft die alleen maar heel sneu om zich heen gekeken, en met rijden liep ik op een gegeven moment ook vast. Laten we het erop houden dat het een lang en leerzaam traject is geweest
Dus geen voorrijdkosten haha. En ook diergeneeskunde gestudeerd, is ook voedingsconsulent, dus ze heeft een beetje een holistische benadering. Vond haar heel mooi zacht... wat het resultaat is gaan we nog bekijken natuurlijk

Ik ben al lang blij. Desnoods laten we het later nog een keer aanpassen. Ik wil gewoon nu al een verbetering. DubbelFun schreef:Ze heeft er duidelijk lol in
Gelukkig zijn er geen vliegen meer
MizzMontana schreef:Wij hebben gisteren twee palletboxen opgehaald. Heeft iemand nog een tip welk hooinet er precies in past?
Wil zo’n constructie maken met steigerbuizen en daar het net omheen.

Ooit heel goedkoop nieuw kunnen kopen voor 4 euro de m2 en super sterk._Lorette_ schreef:Ik heb best wat slechte ervaringen gelezen...