Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Idifix schreef:Een vraagje mijn merrie is Arabisch typje dus geen echte beer beer sinds vorige week ook in de rui.
Ze staan hele dag buiten maar daar is geen gras. Nu met sneeuw en temperatuur zou ze koud hebben ? De boer wil geen hooi bijvoeren ook niet in de avond als ze op stal komen. Het is dus gewoon 2x per dag brok n dat is het. En als ze koud zou hebben hoe merk ik dat ?
Idifix schreef:Ze komen uiteindelijk aan huis maar heb nog niet alles wat ik moet hebben daar heb nog geen stal Enzo..
Ja ik ga ze dadelijk toch wat hooi geven en de ruif vullen voor vanavond. Vind het ook niet kunnen hoor ja normaal krijgen ze enkel hooi als ze op stal blijven maar da heeft onlangs nog gezegt dat ze weinig structuur hebben ..
Ahja de ene dag binnen met hooi dan als het beter weer is weer buiten zonder iets enzoverder..
Zammie schreef:Idifix schreef:Ze komen uiteindelijk aan huis maar heb nog niet alles wat ik moet hebben daar heb nog geen stal Enzo..
Ja ik ga ze dadelijk toch wat hooi geven en de ruif vullen voor vanavond. Vind het ook niet kunnen hoor ja normaal krijgen ze enkel hooi als ze op stal blijven maar da heeft onlangs nog gezegt dat ze weinig structuur hebben ..
Ahja de ene dag binnen met hooi dan als het beter weer is weer buiten zonder iets enzoverder..
Ik begrijp het hopelijk verkeerd... Als je paard buiten komt dan heeft het buiten geen eten en op stal krijgen ze dan ook niets. Alleen als ze de hele dag binnen staan. Wat doe je op zo'n stal? Daar blijf je toch niet? Mag hopen datje weet hoe paarden gehouden moeten worden. Ik kan om dit soort dingen echt kwaad worden! Is het onkunde? Je zit hier op bokt en dan nog niet weten hoe je een paard moet houden?
bruintje123 schreef:Hoe zo kun je geen andere stal vinden?
Idifix schreef:Een vraagje mijn merrie is Arabisch typje dus geen echte beer beer sinds vorige week ook in de rui.
Ze staan hele dag buiten maar daar is geen gras. Nu met sneeuw en temperatuur zou ze koud hebben ? De boer wil geen hooi bijvoeren ook niet in de avond als ze op stal komen. Het is dus gewoon 2x per dag brok n dat is het. En als ze koud zou hebben hoe merk ik dat ?