JudithO schreef:Die zijn een stuk duidelijker Olympia, inderdaad een ree.
Deze waren bij soortvan daglicht haha.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
JoyceLa schreef:Paar weken geleden kwam er een wethouder met een grote mond die het allemaal wel zou gaan regelen. We zouden ons geen zorgen hoeven maken, hij zou de vergunning wel rondkrijgen. Eenmaal hier om alles te bespreken en bekijken heeft hij het vooral over zichzelf gehad. En vijf minuten om de reden van zijn bezoek. En wat heeft hij voor elkaar gekregen? Dat er weer niet gebouwd mag worden omdat we dan in onze eigen stankcirkel van de schapenstal zitten![]()
Het bijzondere vind ik hier altijd dat je niet zelf mag bepalen wat op je eigen stuk grond mag doen terwijl het gewoon bouwgrond is..
dat klinkt echt weer als typische nederlandse regelgeving
Jade schreef:JoyceLa schreef:Paar weken geleden kwam er een wethouder met een grote mond die het allemaal wel zou gaan regelen. We zouden ons geen zorgen hoeven maken, hij zou de vergunning wel rondkrijgen. Eenmaal hier om alles te bespreken en bekijken heeft hij het vooral over zichzelf gehad. En vijf minuten om de reden van zijn bezoek. En wat heeft hij voor elkaar gekregen? Dat er weer niet gebouwd mag worden omdat we dan in onze eigen stankcirkel van de schapenstal zitten![]()
Het bijzondere vind ik hier altijd dat je niet zelf mag bepalen wat op je eigen stuk grond mag doen terwijl het gewoon bouwgrond is..
dat klinkt echt weer als typische nederlandse regelgeving
Daar zakt je broek toch van af.... DubbelFun schreef:@xXutopiaXx: too cute, al kijkt poes wel een beetje ongemakkelijk tussen de nijntjes
Dit was net die ene nanoseconde dat ie stil zat
En nog half óp een konijntje zat 
Ik durf je niet meer te zeggen hoe wij het hebben gedaan
Mijn vriend heeft dat allemaal uitgezocht.. maar die aardepennen zijn wel iets om goed naar te kijken en goed voor elkaar te hebben merk ik inderdaad.. Wij ook op zandgrond en met erg droog weer geeft het draad bijna geen tik meer, dus inderdaad ook grond rond de pen(nen) weer nat maken 
Maar zo fijn als je ze dan zo ziet ontspannen
En weer mooie gerichte oefeningen erbij om ze goed te houden..
Jade schreef:ik was bang dat de aarde niet goed genoeg zou zijn, dus ik heb van gallagher 3 aardpennen van 2m in de grond geslagen met idd 3m ertussen, hier staat nog een mooi plaatje: https://schrikdraad-online.nl/2016/02/1 ... st-ik-dat/
Olympia96 schreef:Jade schreef:ik was bang dat de aarde niet goed genoeg zou zijn, dus ik heb van gallagher 3 aardpennen van 2m in de grond geslagen met idd 3m ertussen, hier staat nog een mooi plaatje: https://schrikdraad-online.nl/2016/02/1 ... st-ik-dat/
Ah handig! Thanx heb het gelijk doorgestuurd.
Vermoed dat zo op de laatste snik (nog 4 weken te gaan voor ze komen) nog wel meer van dat soort vragen opkomen Utopia![]()
Ik ben enorme dan van osteopaat. Heb veel behandelaars uitgetest, maar dit bevalt me echt het beste. Als ze niet al te gek doet, dan red ik het met 1 Max 2 keer per jaar (afkloppen!).
DubbelFun schreef:@xXutopiaXx: als je de draad van de aardpennen even los haalt en je slaat er dan een plastic afvoerpijp over heen (40 mm) dan kun je daar ook water in gieten wat zich langzamer door de bodem zal verspreiden en dus langer een betere klap geeft.
Nu nat genoeg 
Maartje_M schreef:Oh de osteo, die moet ik ook nog bestellen... volgens mij is de pony door de wei gegleden want echt lekker loopt ze niet. Inderdaad een dure hobby

Karin_deB schreef:Ik moet de rekening van de osteopaat ook nog betalen idd. Au au au.
Maarja voor een goed doel he

Olympia96 schreef:Vermoed dat zo op de laatste snik (nog 4 weken te gaan voor ze komen) nog wel meer van dat soort vragen opkomen Utopia![]()
Ik ben enorme dan van osteopaat. Heb veel behandelaars uitgetest, maar dit bevalt me echt het beste. Als ze niet al te gek doet, dan red ik het met 1 Max 2 keer per jaar (afkloppen!).
Wij lopen ook steeds weer tegen dingen aan, waarvoor ik de goeroe's hier nog vaak om advies moet vragen 
En Splash heeft een maand kreupel gelopen nadat hij was geweest... Dus toen dacht ik: niet voor mij
Nu, jaren later, dacht ik: toch maar weer 's proberen
En deze meid behandelde zóveel vriendelijker, veeeeel meer zachte technieken en heeft mij ook wat geleerd om te kijken of ik Splash wat meer kan laten ontspannen, ze heeft goeie specifieke oefeningen meegegeven en tegelijk ook nog voedingsadvies
Nu ff paar daagjes laten rusten en dan maar eens kijken wat voor effect het heeft gegeven

Ff wennen, maar wel leuk!
Lekker lanterfanten met Marloes de laatste tijd, maar met mij moest ie eventjes aan het werk. Niet te lang natuurlijk. Maar was wel weer even fijn.
Why!?
De naam dekte de lading niet meer tenslotte.
De vlog generatie..