Jenny_S schreef:chasey: haha gewoon naar het groene gedeelte blijven kijken
Je ziet al die gebogen koppies ook op de foto, die zien alleen gras

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
luzerne schreef:druk bezig met de laatste klusjes die we gedaan willen hebben voor de winter, zijn jullie ook al bezig of zelfs al klaar?
vandaag de poel dieper uitgegraven zodat er meer regenwater in kan staan ( denk nog steeds vaak aan vorig jaar ;-( ) toen hebben we de poel twee maal leeg gespoten met een dompelpomp zodat het water uit de weide naar de poel kon lopen.. de greppels om het perceel zijn nu ook uitgediept.. kortom weer veel werk verzet..
Azmay schreef:luzerne schreef:druk bezig met de laatste klusjes die we gedaan willen hebben voor de winter, zijn jullie ook al bezig of zelfs al klaar?
vandaag de poel dieper uitgegraven zodat er meer regenwater in kan staan ( denk nog steeds vaak aan vorig jaar ;-( ) toen hebben we de poel twee maal leeg gespoten met een dompelpomp zodat het water uit de weide naar de poel kon lopen.. de greppels om het perceel zijn nu ook uitgediept.. kortom weer veel werk verzet..
O heerlijk, alles weer mooi klaar.
Ik heb nog steeds een enorme stapel oud ijzer in de tuin waardoor ik bijzonder weinig kan doen om alles klaar te maken. Het word heeel langzaam weggehaald en ik kan er niet meer haast op zetten dan ik al doe
Lynn_Nikita schreef:Wil je het zelf wegbrengen? Anders iemand die in oud ijzer handelt bellen ben je t zo kwijt
Shirley schreef:Er bestaan ook leuke kleine containertjes![]()
Hier geen extra voorbereidingen voor de winter, heb het hele jaar door werk aan de winkel en qua weer kun je je toch niet zover van tevoren indekken