Karin_deB schreef:Wat vinden jullie van deze uitslag?
[ [url=m/tAJqxF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daar zou ik heel blij mee zijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robijntjah schreef:Vriend kan sowieso gaan maar wil het zelf ook wel graag nog eens zien.
Denk dat iedereen het snapt als ik niet kom maar ik vind het zelf wel een dusdanig heftig overlijden dat ik echt even in discussie met mezelf ben.
Maartje_M schreef:Die esdoorns, geldt dat voor alle types? Wij hebben een Japanse in de tuin staan, niet in de buurt van de weide, maar sta daar wel altijd in de buurt als de smid Cheetah beslaat. Niet dat ie er dan van mag eten van mij, maar dat is dan wel iets om extra op te letten.
Poeh wat schrikken turtlelito! Kan me voorstellen dat jij aardig in de stress zat op een afstand. Ben wat dat betreft wel blij dat ze bij ons nooit weg kunnen als ze de stal uit zouden lopen, want wij hebben altijd alles afgesloten ivm hond en kinderen. Manlief is ook niet zo van deuren sluiten en ik laat ze zelf ook wel eens open staan
Karin_deB schreef:Het advies was 2x per dag stappen maar dat gaat mij niet dagelijks lukken met de kinderen (zeker als het straks steeds meer uitbreiden is).
Verder mag ze ip wel in de uitloopstal met paddock en de wei maar gewoon proberen zoveel mogelijk ervoor te zorgen dat ze geen sprintjes trekt e.d.
Helemaal voorkomen gaat me niet lukken maar iig zo goed mogelijk dan maar.
Worst case scenario is dat ze niet meer bereden mag worden. Zou ik heel erg vinden maar zolang ze maar in leven kan blijven kom ik daar wel overheen
ClaudiaHS schreef:Clau hahahhahhahha![]()
Geniaal!!!
Sp kan je hem niet meenemen aan de fiets?