Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maartje_M schreef:Mooi Utopia! Ik zag ze al op Instagram langs komen
Ja, daar ben ik vaak wat vlotter met delen 
Ik moet ook nog iets verzinnen voor volgend jaar, voor op de wei....
Ergens wel zonde om 't niet te kunnen laten liggen en de grond in laten verteren... ofzo
Want de grond onder de bomen is duídelijk een stuk vruchtbaarder dan elders
Gras had moeite om te groeien, behalve daar
én het worden er elk jaar meer én ze komen verder op de wei te liggen omdat de boomtakken langer worden.
die had het niet door.. 

belle_boef schreef:Vooral groene eikels zijn gevaarlijk. de bruine Rijpe eikels zijn ook niet geheel veilig maar kunnen ze dus best een paar van eten.
Olympia96 schreef:Wauw Utopia wat ziet dat er gaaf uit! Die bak van je lijkt bizár groot![]()
En je schrijft ‘gekeerd’, jullie zitten op geel zand? (Echt strontjaloers hier hahaha)
Haha
Hij is 20x40 met hier en daar wat meters bij gesnoept
dus zó groot issie niet

Chasey schreef:Utopia, nou ik geloof je dat je er blij mee bent, wat gaaf! Heerlijk zo'n bak.
Als ik je foto's zie, zit ik er toch aan te denken om ergens een stukje te laten keren als paddock. Want dat is toch wel heel ideaal en mooi.
Als je de mogelijkheid hebt, zou ik het zeker doen!! Ik heb bijna spijt dat we 't niet gelijk vorig jaar hebben gedaan, toen we hier kwamen wonen
En we nog 1 winter letterlijk hebben aangemodderd
Ik vind dat machtig irritant. Toch lijkt het me wel beter op te lossen dan eentje die in paniek overal doorheen rent, want daar kun je vrij weinig aan houden en hoe sterker de omheining, hoe groter de kans op serieuze beschadigingen. 

belle_boef schreef:@lotette bij een paard met paniek zo situatie gebonden vind ik het anders dan wanneer ze uitbreken omdat er gras groener is. Tenzij hij het hierna blijft doen als de rust er weer is.