Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
daarmee kun je het eventueel nog mee vol laten storten.Kirrr schreef:Sure lee, weet je nog hoe jullie dat concreet gedaan hebben? Met plastiek en betonnetten of anders?
meggie, fokfanaat, het gaat om heel veel roosters met daaronder ook een héél grote put (lees 500m², 1 meter diep). Vandaar dat ik benieuwd was of er andere oplossingen zijn.
Palousa, omdat het geen stallen zouden worden, maar wel een piste.
Kan ik er beter een zwembad van maken misschien... 

Kirrr schreef:Sure lee, weet je nog hoe jullie dat concreet gedaan hebben? Met plastiek en betonnetten of anders?
meggie, fokfanaat, het gaat om heel veel roosters met daaronder ook een héél grote put (lees 500m², 1 meter diep). Vandaar dat ik benieuwd was of er andere oplossingen zijn.
Palousa, omdat het geen stallen zouden worden, maar wel een piste.
fokfanaat schreef:[ Afbeelding ]

Ik hoop nu ik daar niet meer woon het allemaal stopt want anders wordt ik gillend gek. Uitspraken als dat ik het toch zo ga missen en binnen 2 weken weer terug verhuis en dat mijn buurvrouw nog een jaar (!) lang land moet vrijhouden dat mijn paarden dan ook mee terug kunnen, wordt ik gewoon misselijk van. Wat denkt ie wel niet, hoe groot kan de plaat voor iemand kop zijn