Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kvulden schreef:Oh ja dat brengt me op een vraag. Ons nieuwe tinker veulen kunnen we in oktober ophalen. Nu wil de verkoper dat ik met een dichte trailer kom. Mijn trailer is boven de laadklep open. Iemand een idee hoe ik dat handig even kan oplossen. Ze wil namelijk dat ik het veulen er los in zet. En die opening dus dicht zodat ze het niet in haar hoofd krijgt er uit te klimmen.
.
miezelke schreef:Nu dat ik er zo wat meer begin over na te denken.... mss heb ik wel gewoon helemaal geen isolatie nodig?
Als ik mijn hooibalen uitspreid over de zoldervloer, en de onderste laag dus laat liggen voor op 't laatste, heb ik eigenlijk wel een super dakisolatie boven het gelijkvloersEn het hooi op zich heeft mss inderdaad gewoon beter geen dakisolatie nodig, hoe "opener" het dak, hoe luchtiger natuurlijk. Hmmm.... *denkt verder na*
miezelke schreef:Nee nu ik er zo over nadenk zou het zot zijn om geld te gaan uitgeven aan isolatie terwijl ik ze eigenlijk gewoon heb liggen o.v.v. hooibalen.... En het hooi waarschijnlijk beter ligt onder een ongeïsoleerd dak dan onder een geïsoleerd...