Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LADPR schreef:ZO'n zwarte kuip met voordroog eten mn mini's al per dag op
Juul schreef:Jess_x schreef:Mijn pony staat ook niet in de wei.
zou wel super fijn zijn maar hij komt iig genoeg buiten
Wat is genoeg in dit geval?

Jess_x schreef:sorry voor de late reactie maar s'ochtens gaan de corvee mensen uitmesten dan staat hij 2 uur met andere paarden in de bak dan gaat hij weer naar binnen en krijgt eten dan ga ik rijden/losgooien/longeren ect. en als het goed weer is staat hij met zn maatjes s'avonds de bak in voor een uurtje of langer dat is in mijn ogen genoeg?
Citaat:sorry voor de late reactie maar s'ochtens gaan de corvee mensen uitmesten dan staat hij 2 uur met andere paarden in de bak dan gaat hij weer naar binnen en krijgt eten dan ga ik rijden/losgooien/longeren ect. en als het goed weer is staat hij met zn maatjes s'avonds de bak in voor een uurtje of langer dat is in mijn ogen genoeg?
Jess_x schreef:sorry voor de late reactie maar s'ochtens gaan de corvee mensen uitmesten dan staat hij 2 uur met andere paarden in de bak dan gaat hij weer naar binnen en krijgt eten dan ga ik rijden/losgooien/longeren ect. en als het goed weer is staat hij met zn maatjes s'avonds de bak in voor een uurtje of langer dat is in mijn ogen genoeg?

. Dat vond ik nog veel erger dan het wel of geen stalletje hebben. Was echt schrikbarend (omgeving Lanaken).
).