Wat is de huidige slachtprijs van een paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wat is de huidige slachtprijs van een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 18:10

Blond

Wat is er hier aan de hand? Clown Ik heb geen tijd om dit topic geheel te lezen, maar heb wel door dat het nav de laatste paar pagina's iig niet meer over de huidige slachtprijs van een paard gaat... Is het nu een kletstopic geworden of?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 18:14

niet bepaald een kletstopic nee.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 18:15

Wat dan wel? Op VSW hoort het iig niet thuis op deze wijze, ik lees een halve discussie over wel / niet slachten, ik lees iets over een bepaald persoon gaan opzoeken en die in elkaar trimmen, en ik lees iets over iemand die erg goed bezig is geweest. Een samenvatting zou fijn zijn Lachen

Dan kan de titel aangepast worden en het naar de juiste plaats verhuisd worden.

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 19:22

Citaat:
Silvana: Mijn vriendin die ook in een rechtszaak zit

Wens haar heeeel veel succes van mij!! En het is inderdaad onvoorstelbaar hoe onze rechtsstaat in elkaar steekt. Als dader heb je meer rechten dan als gedupeerde… En als je niet genoeg kan bewijzen moet je zelf opdraaien voor de kosten.. Daarom zien veel mensen ervan af, en komen veel ermee weg.

Citaat:
Kaliefje: En weet je al wanneer 2e de rechtzaak komt?

Nog niet. Dacht dat 10 oktober een gesloten zitting is met alleen de advocaten, en dan prikken ze een nieuwe datum . Maar dit is niet mijn rechtszaak. Die datum moet nog bepaald worden.

Citaat:
Kaliefje: Ik vind eigenlijk wel dat het verhaal in de vorm van dit topic verteld moet worden als er een samenvatting komt. Zegmaar vanaf begin tot eind. Zodat je als lezer aan het begin ook denkt dat mandy de tussenpersoon is zegmaar enzo

Denk dat ik er een soort “dagboekvorm” van maak, met delen die geschreven zijn in de topic en datums. Chronologisch, zodat de bizarre wendingen nog meegenomen kunnen worden. En natuurlijk de bijdrage van Franzisca. Dan kan deze topic blijven bestaan, maar met een slotje. En dan aan het eind van de samenvatting de link naar deze topic. Dan kan ik een nieuwe topic openen onder een nieuwe naam in een andere rubriek.

Citaat:
Kaliefje: Heeft ze nu niet al problemen omdat ze vorige keer niet was gekomen?

Ze heeft de avond ervoor afgebeld… en dat mag. Wat zal ze een lol gehad hebben dat wij dat niet wisten en allemaal van heinde en ver op kwamen draven.

Citaat:
Maya: Dan kan de titel aangepast worden en het naar de juiste plaats verhuisd worden.

We waren inderdaad al bezig om een andere naam te bedenken en een samenvatting te maken. En dan waarschijnlijk ook naar een andere plaats. Denk dat TAO wel toepasselijk is, want ik las daar ook 2 verhalen over oplichtingpraktijken. Zou deze topic nog even open kunnen blijven? Dan schrijf ik een samenvatting, een nieuwe titel, open dan zelf wel een topic op TAO, en dan kan op deze een slotje, en zet ik in de nieuwe een link naar deze topic en in deze topic een link naar de nieuwe. Is dat wat?

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 19:39

Maya schreef:
ik lees iets over een bepaald persoon gaan opzoeken en die in elkaar trimmen,

Neeeee, niet doen hoor!!
Dan wordt de rechtszaak weer uitgesteld! Haha!
Daarbij is ze zo goed ondergedoken... zelfs Bin Laden hebben ze eerder gevonden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 20:16

Okay, zo is het me al een stuk duidelijker Ja lijkt me goed als je een nieuw topic opent. 1 vraagje enkel. Dat nieuwe topic, moet dat een soort verslag worden (dan hoort het op PP) of een raad-vraag topic? Want dan hoort het idd op TAO.

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 20:33

Maya schreef:
moet dat een soort verslag worden (dan hoort het op PP) of een raad-vraag topic? Want dan hoort het idd op TAO.

Moeilijk, moeilijk.
Want eigenlijk heb ik wel een paar vragen nog. Voor iemand die paardenadvocaat is. Of vaak bij rechtszaken zit. En raad kan ik al helemaal gebruiken!! En steun.. En advies van een dierenarts, en een gedragsdeskundigde, en eigenlijk hoort het ook bij OV (opsporing gezocht, maar ik weet niet eens zeker wie de vorige eigenaar is... Maar ik probeer wel de tussenhandelaar op te sporen) Het gaat ook over paardenwelzijn (dan wel het gebrek daaraan) Verder zou Bokt Internationaal ook kunnen want het speelt over meedere landen, etc. Vroeger had je: Verslag van de Dag. Die is wel toepasselijk.

(Bij PP staat er: Waar je gezellig over paarden kunt kletsen. Maar dit verhaal is alles behalve gezellig.)

Misschien moet er een hele nieuwe rubriek komen..
"De Keerzijde"

Maar waar hij ook komt, als er een link in deze topic komt naar de nieuwe, dan weten de vaste lezers (waar ik echt veel steun uit haal!!) het verhaal wel te vinden.

Zodra ik de samenvatting af heb (effe 1 jaar ellende samenvatten, en ik ben al niet zo kort en bondig Haha! ) dan laat ik het weten en kunnen we overleggen waar het het beste past.

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 23:03

Kan dit verhaal niet gewoon op de voorpagina komen? Haha!
Hebben we geen plaats waar we het topic: de Dak soap neer kunnen zetten?

Ik weet het ook niet! Er is zoveel gebeurd, het verhaal omvat zoveel onderwerpen..

Heel veel succes met het maken van een samenvatting Rivano!

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 08:02

Oei, ik denk dat het lastig wordt om dit knap samen te vatten. Ik vind dat er een uitzondering gemaakt moet worden voor dit topic. Het is nu eenmaal een speciaal geval.... Vork

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 09:18

samenvatten is denk ik nog niet zo eenvoudig, het is een verhaal met allemaal onverwachte wendingen dus in feite kan je niets overslaan... ik hoop niet dat ik het topic kwijtraak als het verplaatst wordt trouwens....

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 10:36

Pfoei! Volgens mij heb je al een hele pagina nodig voor een samenvatting!
Na ja, waar je ook heengaat, ik blijf jou en Dak volgen!

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-06 14:16

merrieveulen schreef:
ik hoop niet dat ik het topic kwijtraak als het verplaatst wordt trouwens....

Ik zal in deze topic een link plaatsen naar de nieuwe topic. Dan kunnen alle oude bezoekers hem weer vinden.
Samenvatting zal inderdaad niet makkelijk zijn... Maar dan hoeven mensen tenminste niet weer 36 pagina's door te lezen. Misschien pak ik al mijn eigen posts, vat dat samen, en verwerk er ook andermans posts in. (zoals die bijzonder ontroerende inzamelingsactie, sonata's bijdrage niet te vergeten Haha! , etc)

Zijn er nog andere suggesties voor titels?
'Bokt's eigen Peter R de Vries serie.'
'Woensdag avond waargebeurd verhaal. Maar dan over een paard. '
'Dak, The Musical. Het waargebeurde verhaal over een paard & rechtszaken'
'Paardenkopers opgelet! Het verhaal over hoe het mis kan gaan.'
'Opgelicht! Het verhaal van Dak.'

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 15:39

hoe is het nu met dak...? heb bijna alles gelezen maar soms wat stukjes gemist.. Maar bljif jullie zkr volgen. hoop ook dat alles met die volgende rechtzaak goed gaa tkomen

stoltur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 15:52

Ik heb vanaf het begin meegelezen alleen nog nooit gereageerd. Ik heb heel veel ontzag voor jou hoe je hier mee omgaat, wil je even een hart onder de riem steken. Kusje
Hoop echt dat het met Dak nog een beetje goed komt, hebben jullie echt verdiend!!!!!!!!
Als ik kon helpen zou ik het ook direct doen, zou alleen niet weten hoe.
Heel erg veel sterkte en ik hoop van harte dat "ze" haar straf meer dan dubbel krijgt!!!!!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 15:58

"The Neverendingstory of Dak" of iets dergelijks.....

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 16:37

ik vind deze wel mooi omdat het precies de kern aangeeft:

Paardenkopers opgelet! Het verhaal over hoe het mis kan gaan.

maar de anderen vind ik meer Dak gericht wat ik ook wel mooi vind opzich Lachen

ijsklontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 17:07

ben het wel met mirkip (grappige naam trouwens en die avatar erbij hahaha) eens.

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 20:08

Rivano schreef:
merrieveulen schreef:
ik hoop niet dat ik het topic kwijtraak als het verplaatst wordt trouwens....

Zijn er nog andere suggesties voor titels?
'Bokt's eigen Peter R de Vries serie.'
'Woensdag avond waargebeurd verhaal. Maar dan over een paard. '
'Paardenkopers opgelet! Het verhaal over hoe het mis kan gaan.'
'Opgelicht! Het verhaal van Dak.'

Ik ga voor de laatste twee!

Ik heb dit topic bij mijn bookmarks gezet, als ik een keer iets terug wil lezen kan ik het bij bookmarks zo aanklikken, erg handig!

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 21:57

ik zit te broeden op een titel, geef me even...

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 21:58

Ik stem voor "Dak, the musical". Houdt een toch wel serieus topic nog een beetje luchtig. Ook hier staat het topic trouwens in de bookmarks, ik reageer niet telkens maar ik zit wel met spanning te wachten op elke update!!!!

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 22:01

Rivano schreef:

ik ben toch voor deze denk ik... iets mooiers komt er nog niet uit...

mnm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 23:25

Ik ben ook erg benieuwd hoe het allemaal af gaat lopen, als het ooit afloopt?.... Want dat vraag ik me af en toe wel eens af als ik je berichten lees! Daarom vond ik die neverending story of Dak ook wel een hele passende Jaan 81!!Nogmaals heel veel succes en ga zo door, ik blijf het volgen iig...

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 23:31

Ik heb even geen tijd om dit topic door te spitten, maar ik kom hier de naam Mandy Riedel tegen... kan iemand mij vertellen wat er met haar aan de hand is? (evt. per PB)

Ik heb twee jaar terug diverse mailcontacten met haar gehad over de Kinsky.

edit: ben na enkele blz doorheenvliegen ietsje wijzer geworden ern heel erg verbaasd Scheve mond
In elk geval heel veel succes met dit alles!

ijsklontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 06:59

snowdon: Rivano is bezig met een samenvatting van de afgelopen 36 pagina's. Als nog ff geduld hebt krijg je binnenkort de de samenvatting.

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-06 15:47

snowdon schreef:
Ik heb twee jaar terug diverse mailcontacten met haar gehad over de Kinsky.

Heb ooit een bokttopic gelezen maar nooit meer teruggevonden (zoekfunctie is nog niet helemaal bij met indexeren) Dat was iemand die samen met een duitse vrouw Kinsky's naar Nederland zou halen om te verkopen. Opeens schreef diegene dat ze ermee gestopt was en er verder niets meer mee te maken wilde hebben. Ben een hele tijd opzoek geweest naar diegene, maar nooit gevonden. Was jij dat toevalig?

snowdon schreef:
ern heel erg verbaasd Scheve mond

Verbaasd over dat uitgerekend zij over heel de wereld mensen opgelicht heeft, allerlei rechtszaken tegen zich heeft lopen waarze niet komt opdagen en nu ergens ondergedoken zit, of verbaasd over het verhaal opzich?

Samenvatting ga ik vanavond proberen te schrijven. Is toch voetbal op tv...