Wat is er hier aan de hand?
Ik heb geen tijd om dit topic geheel te lezen, maar heb wel door dat het nav de laatste paar pagina's iig niet meer over de huidige slachtprijs van een paard gaat... Is het nu een kletstopic geworden of? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik heb geen tijd om dit topic geheel te lezen, maar heb wel door dat het nav de laatste paar pagina's iig niet meer over de huidige slachtprijs van een paard gaat... Is het nu een kletstopic geworden of? 
Citaat:Silvana: Mijn vriendin die ook in een rechtszaak zit
Citaat:Kaliefje: En weet je al wanneer 2e de rechtzaak komt?
Citaat:Kaliefje: Ik vind eigenlijk wel dat het verhaal in de vorm van dit topic verteld moet worden als er een samenvatting komt. Zegmaar vanaf begin tot eind. Zodat je als lezer aan het begin ook denkt dat mandy de tussenpersoon is zegmaar enzo
Citaat:Kaliefje: Heeft ze nu niet al problemen omdat ze vorige keer niet was gekomen?
Citaat:Maya: Dan kan de titel aangepast worden en het naar de juiste plaats verhuisd worden.
Maya schreef:ik lees iets over een bepaald persoon gaan opzoeken en die in elkaar trimmen,
lijkt me goed als je een nieuw topic opent. 1 vraagje enkel. Dat nieuwe topic, moet dat een soort verslag worden (dan hoort het op PP) of een raad-vraag topic? Want dan hoort het idd op TAO. Maya schreef:moet dat een soort verslag worden (dan hoort het op PP) of een raad-vraag topic? Want dan hoort het idd op TAO.
) dan laat ik het weten en kunnen we overleggen waar het het beste past. 

merrieveulen schreef:ik hoop niet dat ik het topic kwijtraak als het verplaatst wordt trouwens....
, etc)

Rivano schreef:merrieveulen schreef:ik hoop niet dat ik het topic kwijtraak als het verplaatst wordt trouwens....
Zijn er nog andere suggesties voor titels?
'Bokt's eigen Peter R de Vries serie.'
'Woensdag avond waargebeurd verhaal. Maar dan over een paard. '
'Dak, The Musical. Het waargebeurde verhaal over een paard & rechtszaken'
'Paardenkopers opgelet! Het verhaal over hoe het mis kan gaan.'
'Opgelicht! Het verhaal van Dak.'

Rivano schreef:
'Dak, The Musical. Het waargebeurde verhaal over een paard & rechtszaken'

snowdon schreef:Ik heb twee jaar terug diverse mailcontacten met haar gehad over de Kinsky.
snowdon schreef:ern heel erg verbaasd