Balko schreef:Genoeg paarden op de markt valt vies tegen!
Ben opzoek voor vrienden naar 2 paarden maar is echt draaaaamaaa om wat te vinden wat aanspreekt en waar naar waarde geld voor gevraagd wordt.
Mijn koper voor t veulen heeft afgehaakt ivm privéredenen. Dus mocht iemand nog een leuk betaalbaar hengstveulen van eind feb willen
[ [url=m/ioExU3.png]Afbeelding[/url] ]
Ja als je het liefst morgen een paard in stal hebt staan is het lastig. Maar als je rustig op zoek wilt naar een potentieel paard dat eventueel ook mag blijven... Ja, ik zou dan niet de eerste de beste nemen omdat er wat 'schaarste' is. Uiteindelijk zijn er genoeg paarden en je hebt maar 1 nodig die de juiste is in zo'n zoektocht.
Veel (leuke/goede) paarden belanden trouwens niet eens op het internet voor verkoop. Soms is het handig om net de juiste connecties te hebben.
Via, via heb ik al een aantal ponies op stal gehad en ook al een aantal op die manier verkocht.
Jammer dat je kopers zijn afgehaakt. Hopelijk komt er snel weer een nieuw leuk huisje voor je leuke veulen!
belle_boef schreef:[
Video ]
Vandaag nog een fijn stukje buiten gereden.
Heerlijk
MarjanB schreef:Heerlijk BB! Ben jaloers!
Balko wat is het er voor één?
Diegene met de tip van de pina colada mocktail

hij is lekker!
[ [url=m/OdftV8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pff met dat lekkere weer van de laatste dagen mis ik dit soort versnaperingen einde middag / begin avond echt heel erg
... Nog +/- 2 maanden volhouden
. Heb gisteren een lekker kokos/mango magnum ijsje gehaald bij 't lokale viscafe. Is een nieuwe editie. Kan bijna in de schaduw van een heerlijke cocktail
Belker schreef:Ik heb vandaag een mooi wedstrijdshirtje gevonden. Nu alleen bedenken of ik toch niet een witte rijbroek wil.
[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
Ziet er prachtig uit. Daarmee kan je wel in de ring verschijnen
boemel schreef:De bult kan blijven hoor.
Ik heb er hier 1 met een deuk in dr bil en 1 met een bult op dr bil.
Geen last van, maar trekt ook niet meer weg.
Inderdaad, er is juist weinig paarden aanbod. Vooral hier in de omgeving is amper wat. Ook niet de tijd om voor ieder ogenschijnlijk leuk paard uren in de auto te zitten.
Ja klopt! Flame had een hoefafdruk op haar bil vanaf haar 6e levensjaar ongeveer. Die is nooit meer weg gegaan. En Qupido heeft een bult naast zijn flank zolang ik hem had. Verwacht ook niet dat die ooit nog weg gaat. Achja, wij hebben ook allemaal wel een litteken van het leven... Is natuurlijk balen, maar als ze er niet minder om lopen scheelt dat weer
.
Reisafstand is inderdaad een dingetje...
ik weet nog een 5-jarige, staat wel hier in de buurt. Stuur wel even PB...
horsii schreef:Ik ben opzoek naar iemand wie zijn kleine pony in pensioen wilt doen.
Heb vriend zover dat ik een veulentje mag fokken of kopen als de nieuwe stal er is.
Nu alweer vijf weken geleden de concept aanvraag.
[ [url=m/Vp8w6a.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuke foto. Spannend dat je nog steeds op antwoord wacht van de gemeente. Hopelijk krijg je snel reactie. Veulentje fokken als in dit jaar nog bij de hengst? Of mogelijk pas volgend jaar? Wel heel spannend